За словами деяких експертів, мобільний додаток Privat24 може негативно позначитися на фінансовій і моральній захищеності власника. Даний аналіз було проведено на підставі відгуків, висновків експертів і коментарів користувачів.
Про це пише український портал gsminfo.
Для таких висновків є кілька причин:
По-перше, встановлений на смартфоні додаток Privat24 може стати причиною збільшення кількості "холодних" дзвінків від чат-ботів "ПриватБанку" з пропозиціями кредитів і послуг.
Представники банку заперечують взаємозв'язок цих двох факторів, проте аналітики перевірили гіпотезу, встановивши програму на" чистий", щойно придбаний телефон з новою сім-картою, яка ніде не використовувалася. В результаті на телефон почали надходити спам-дзвінки від чат-ботів "ПриватБанку".
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
По-друге, через додаток банк постійно стежить за своїми клієнтами. Встановивши програму, ви регулярно почнете отримувати запити на використання даних геолокації, камери і екрану смартфона. Представники установи стверджують, що це необхідно для реклами, проте зібрані дані більше схожі на стеження Інтерполу, ніж на створення рекламної анкети.
По-третє, недостатня захищеність в додатку часто призводить до того, що при зломі смартфона шахраї отримують повний доступ до рахунків людини. Саме з цієї причини в мережі з'являється велика кількість відгуків про списання коштів з "приватівського" гаманця.
По-четверте, додаток Privat24 постійно оновлює дані про користувача, його пересування і дії, відправляючи цю інформацію на сервер банку. В результаті цього навантаження на батарею, телефон розряджається дуже швидко.
Переконатися в цьому досить просто - видаліть програму і порівняйте, наскільки довше працюватиме телефон без підзарядки.
Раніше повідомляли, українці відмовляються від ПриватБанку, розчарування року: "Були кращими, стали гіршими".
Як повідомляв Знай.uа, ПриватБанк під виглядом "акції" виманював дані українця по телефону: "Відключився і заблокував".
Знай.uа писав, українець лежачи в ліжку "порушив" умови самоізоляції: "Набирайте 102 і залишайте скаргу".