Про це заявив голова «Укрзалізниці» Володимир Жмак в інтерв’ю «Мінтрансу».

За його словами, «Укрзалізниця» наразі визначається щодо долі непрофільних активів компанії, які можуть бути передані в концесію.

«Є різні форми. Найцікавіша з них – концесія. У нас у країні є вже два успішних приклади концесії – це порт Ольвія і порт Херсон, і ми хотіли б використовувати наявні напрацювання. Наприклад, ми маємо господарські двори, які можна використовувати як сухі порти.», - розповів Жмак.

Щодо медичних закладів «Укрзалізниці», то, на думку керівника компанії, вони також можуть бути передані в концесію, а співробітники компанії отримають медичну страховку. Але у цьому випадку є декілька умов, підкреслив Жмак, зокрема – збереження робочих місць і працівників.

«Можна мережу з восьми лікарень передати в концесію, з обов’язковим збереженням трьох умов: працівники, профіль і гарантований обсяг інвестицій із подальшим розвитком цих комплексів. А залізничників ми хочемо застрахувати. Це дозволить їм почуватися спокійно й бути впевненими, що вони можуть звернутися до будь-якого лікувального закладу», - сказав Жмак.

Популярні новини зараз

Київстар відреагував на безмежні питання щодо підвищення тарифів: "Довго утримувався від цього..."

"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються

Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт

Українці нарешті побачили Poch Tavria XL, яку збирали для Франції: навіть у таких журналах немає

Показати ще

Раніше президент Українського аналітичного центру Олександр Охріменко заявив, що продаж непрофільних активів «Укрзалізниці», таких як медичні заклади, санаторії і бази відпочинку, привокзальні кафе, дозволить компанії скоротити витрати на десятки мільярдів гривень на рік.

У свою чергу народний депутат України Вадим Галайчук заявив, що Україна має якнайшвидше реформувати «Укрзалізницю». Це дозволить збільшити можливості для реалізації транзитного потенціалу країни та швидше виконати свої зобов’язання в рамках Угоди про асоціацію з ЄС.