Держекоінспекція за підсумками 2020 року отримала понад 2 тисячі звернень від українців про зафіксовані порушення природоохоронного законодавства.
«Понад 2000 (2284) звернень від громадян щодо злочинів проти довкілля отримала Держекоінспекція протягом 2020 року. Кількість скарг у порівнянні з 2019 роком зросла на 16% (1888 звернень). Найбільше до Держекоінспекції звертались жителі Києва та Київської області», - деталізував голова ДЕІ Андрій Мальований.
Посадовець підкреслив, що звернення щодо фактів екологічних порушень, які ДЕІ отримує від громадян – це одна з підстав для проведення позапланової перевірки.
«Після отримання скарги Держекоінспекція ініціює захід контролю за дотриманням природоохоронного законодавства, під час якого інспектори перевіряють факти, наведені у листі, притягають злочинців до відповідальності та головне - надають приписи щодо усунення порушень. Тож фактично, за допомогою такого механізму, як звернення, кожен громадянин може сприяти виявленню фактів недотримання законодавства», - зауважив Андрій Мальований.
Якщо громадянин став свідком екологічного порушення, як то вирубка лісу, несанкціоноване сміттєзвалище чи забруднення повітря з підприємства, він має подати звернення до Держекоінспекції.
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
«У письмовій скарзі потрібно вказати такі дані заявника:
- прізвище, ім’я та по батькові;
- місце проживання;
- контактні дані;
- суть порушення;
- дату і підпис;
- фото та відео виявлених порушень (за наявності)», - пояснив Андрій Мальований.
Надіслати листа можна або звичайною поштою на адресу територіального підрозділу області, або ж швидше – електронною (для цього звернення необхідно відсканувати).
«Працівники ДЕІ розглянуть вашу скаргу, проведуть перевірку вказаних фактів, а інформацію стосовно здійснених заходів нададуть максимум за 30 днів після дня надходження листа. Терміново повідомити про порушення, а також дізнатися, на якому етапі розгляду знаходиться ваше звернення, можна за телефоном гарячої лінії +38 (044) 521-20-38», - додав Андрій Мальований.