Держекоінспекція за підсумками 2020 року отримала понад 2 тисячі звернень від українців про зафіксовані порушення природоохоронного законодавства.

«Понад 2000 (2284) звернень від громадян щодо злочинів проти довкілля отримала Держекоінспекція протягом 2020 року. Кількість скарг у порівнянні з 2019 роком зросла на 16% (1888 звернень). Найбільше до Держекоінспекції звертались жителі Києва та Київської області», - деталізував голова ДЕІ Андрій Мальований.

Посадовець підкреслив, що звернення щодо фактів екологічних порушень, які ДЕІ отримує від громадян – це одна з підстав для проведення позапланової перевірки.

«Після отримання скарги Держекоінспекція ініціює захід контролю за дотриманням природоохоронного законодавства, під час якого інспектори перевіряють факти, наведені у листі, притягають злочинців до відповідальності та головне - надають приписи щодо усунення порушень. Тож фактично, за допомогою такого механізму, як звернення, кожен громадянин може сприяти виявленню фактів недотримання законодавства», - зауважив Андрій Мальований.

Якщо громадянин став свідком екологічного порушення, як то вирубка лісу, несанкціоноване сміттєзвалище чи забруднення повітря з підприємства, він має подати звернення до Держекоінспекції.

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

«У письмовій скарзі потрібно вказати такі дані заявника:

  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • місце проживання;
  • контактні дані;
  • суть порушення;
  • дату і підпис;
  • фото та відео виявлених порушень (за наявності)», - пояснив Андрій Мальований.

Надіслати листа можна або звичайною поштою на адресу територіального підрозділу області, або ж швидше – електронною (для цього звернення необхідно відсканувати).

«Працівники ДЕІ розглянуть вашу скаргу, проведуть перевірку вказаних фактів, а інформацію стосовно здійснених заходів нададуть максимум за 30 днів після дня надходження листа. Терміново повідомити про порушення, а також дізнатися, на якому етапі розгляду знаходиться ваше звернення, можна за телефоном гарячої лінії +38 (044) 521-20-38», - додав Андрій Мальований.