Наші читачі чудово пам'ятають, що починаючи з суботи, 16 січня, в Україні набула чинності стаття 30 Закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної". Згідно з цією статтею всі українські заклади зі сфери послуг в обов'язковому порядку переходять на обслуговування виключно українською мовою.

У Мережі вже з'явилася реакція від підприємця, який схвалює дані нововведення і радить своїм працівникам вчинити так само.

Про це стало відомо завдяки публікації українського підприємця Олексія Давиденка в мережі Facebook.

Публікація Олексія Давиденка, скріншот: Facebook

"Наша корпоративна сім'я зшита з абсолютно різних куточків нашої країни по обидва боки Дніпра. Ми всі різні за віком, за статтю, за вірою, за уподобаннями. У нас з вами можуть бути різні політичні і різні життєві погляди. Але Україна у нас одна і державна мова у нас одна - українська. Саме тому. Ми повністю підтримуємо цей закон і просимо всіх вас, в незалежності від місця проживання, під час роботи в наших магазинах, спілкуватися з відвідувачами виключно єдиною державною мовою - українською. Відразу хочу чітко сказати. Якщо не спілкуватися українською в магазині з відвідувачами - це ваша принципова позиція, прошу не затягувати і написати "за власним бажанням"", - пише підприємець.

Популярні новини зараз

Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру

Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну

Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто

Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

Показати ще

Кафе, фото pxhere

Варто також нагадати нашим читачам, що нещодавно уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь повідомив, що мовні зміни стосуються усіх представників сфери послуг: "Український споживач нарешті отримає право на обслуговування державною мовою за замовчуванням – в супермаркеті або в інтернет-магазині, в кафе чи ресторані, в банку або в аптеці, на АЗС чи на вокзалі, в спортзалі або бібліотеці і т. п. Винятків небагато: тільки на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою".

Раніше повідомляли, киянам закрили доступ до Kyiv Smart City: "Картку можна викинути?".

Як повідомляв Знай.uа, Закон про мову в дії: киянці відмовили в обслуговуванні українською і "вишукано" нахамили.

Знай.uа писав, Закон про мову набирає чинності вже сьогодні: як він працює і які штрафи.