Наші читачі чудово пам'ятають, що починаючи з суботи, 16 січня, в Україні набула чинності стаття 30 Закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної". Згідно з цією статтею всі українські заклади зі сфери послуг в обов'язковому порядку переходять на обслуговування виключно українською мовою.

У Мережі вже з'явилася реакція від підприємця, який схвалює дані нововведення і радить своїм працівникам вчинити так само.

Про це стало відомо завдяки публікації українського підприємця Олексія Давиденка в мережі Facebook.

Публікація Олексія Давиденка, скріншот: Facebook

"Наша корпоративна сім'я зшита з абсолютно різних куточків нашої країни по обидва боки Дніпра. Ми всі різні за віком, за статтю, за вірою, за уподобаннями. У нас з вами можуть бути різні політичні і різні життєві погляди. Але Україна у нас одна і державна мова у нас одна - українська. Саме тому. Ми повністю підтримуємо цей закон і просимо всіх вас, в незалежності від місця проживання, під час роботи в наших магазинах, спілкуватися з відвідувачами виключно єдиною державною мовою - українською. Відразу хочу чітко сказати. Якщо не спілкуватися українською в магазині з відвідувачами - це ваша принципова позиція, прошу не затягувати і написати "за власним бажанням"", - пише підприємець.

Популярні новини зараз

На українців чекають додаткові квитанції: комуналка ще більше випатрає гаманці

"За день виконують норму в 2-3 місяці": ТЦК знайшли "золоту жилу" для мобілізації

Літо перейде в морозну зиму: погодні аномалії в Україні продовжаться - синоптик

Росія готує ґрунт для масового блекауту: "Це фактично підготовка"

Показати ще

Кафе, фото pxhere

Варто також нагадати нашим читачам, що нещодавно уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь повідомив, що мовні зміни стосуються усіх представників сфери послуг: "Український споживач нарешті отримає право на обслуговування державною мовою за замовчуванням – в супермаркеті або в інтернет-магазині, в кафе чи ресторані, в банку або в аптеці, на АЗС чи на вокзалі, в спортзалі або бібліотеці і т. п. Винятків небагато: тільки на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою".

Раніше повідомляли, киянам закрили доступ до Kyiv Smart City: "Картку можна викинути?".

Як повідомляв Знай.uа, Закон про мову в дії: киянці відмовили в обслуговуванні українською і "вишукано" нахамили.

Знай.uа писав, Закон про мову набирає чинності вже сьогодні: як він працює і які штрафи.