Пара запоріжан замовила недороге дитяче ліжечко і була дуже засмученою якістю виробу: допрацьовувати його для того, щоб ним можна було користуватися, чоловікові довелося самому.
Про це повідомляє телеграм-канал "Народный ревизор".
Нюанси почалися вже при доставці ліжечка. Хоча його й привезли вчасно, заносити меблі й матрац покупцям довелося самостійно. Але куди більше розчарування їх очікувало, коли їм вдалося ознайомитися з виробом ближче.
"Ліжечко була з розряду бюджетних варіантів, але тим не менше, заявлені в описі критерії на сайті не відповідали дійсності.
Відшліфувати нормально дерево виявилося важко, три рівні фіксації дна замінили двома, навіть просвердлити отвори у виробника не вийшло. Відповідно чоловікові довелося доробити їхню роботу", — розповідають про деталі ситуації на каналі.
ТЦК луплять з ухилянтів мільйони: фіктивні повістки, "оновлення даних", служба по блату
Долар може стрибнути вище 55 гривень: НБУ різко погіршив прогнози
Мобілізація по-новому: повістки, ВЛК, відстрочки – дуже важливі зміни у травні
В Україні можуть ввести спеціальні надбавки до тарифу на світло: електроенергія стане ще дорожчою
У доказ проблем з предметом меблювання для дитини у пості також наведені знімки виробу.


Цікавою виявилася й реакція продавця. На дзвінок у магазин там відповіли наступне: "Ну це ж бюджетний варіант, що ви хочете?"
Нагадаємо, Продавець відомого супермаркету залишила частину себе в їжі - Зеленський сюди тепер не прийде.
Як повідомляє портал Знай.uа Українець купив вафельні трубочки з дуже несподіваною начинкою: "Супермаркет береже фігуру"
Також Знай.uа писав, що Гарний зовні, але гнилий всередині-покупці попереджають про новий трюк супермаркетів