У 2013 році в Україні з'явилося нове поняття - онлайн-ресторан. Організувати новий для ринку формат бізнесу взявся ентузіаст з Одеси - підприємець Олександр Соколов. Головною ідеєю було створити унікальний онлайн-сервіс, який стане першим у своєму роді.
У чому унікальність поняття онлайн-ресторану.
Формат онлайн-ресторану каже сам за себе - сервіс працює тільки онлайн.
Меню є на сайті та в мобільному додатку.
Функцію офіціантів з рекомендації страв з меню виконують співробітники Call-центру, а за доставку до "столика клієнта" візьмуться вже кур'єри власної служби доставки.
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Ідея створити онлайн-ресторан з'явилася у мене після невдалих спроб замовити їжу онлайн в Україні", - розповідає засновник першого в Україні онлайн-ресторану SMILEFOOD Олександр Соколов. - "Я часто подорожував і неодноразово намагався знайти відповідний сервіс. Коли не вийшло знайти якісний онлайн-сервіс навіть в Києві - було прийнято рішення створити його ".
Ресторан там, де хоче клієнт, але не кейтеринг.
Де б ви не знаходилися - ви можете влаштувати собі ресторанний настрій. Це один з основних задумів концепції онлайн-ресторану. Важливо не плутати з послугою кейтерінгу, де, окрім приготування їжі та доставки, надається послуга обслуговування, сервірування, оформлення столу, розлив та подавання напоїв гостям.
В онлайн-ресторані ви робите замовлення 24/7 за допомогою мобільного додатку, сайту або просто телефонного дзвінка оператору. При цьому ви можете оформити доставку в парк, на пляж, в готель, офіс і т.д. В онлайн-сервісі передбачили всі моменти споживання їжі поза межами дому: в упаковці до замовлення обов'язково повинні бути вологі та сухі серветки, зубочистка, жуйка, одноразові столові прибори і т.п.
В онлайн-ресторані всі замовлення приймаються онлайн, готуються з під ножа і доставляються в заявлене місце та зазначені терміни клієнту.
В онлайн-ресторані немає ніяких рамок і обмежень
Онлайн-ресторан може собі дозволити широкий спектр продукції без втрати певної концепції. Наприклад, готувати в оффлайн-ресторані японської кухні хумус або бургер - як мінімум дивно. В онлайн-ресторані кухня може дозволити собі таке розмаїття.
Доставка тільки своїми силами
Онлайн-ресторан доставляє тільки своєю власною кур'єрською службою. Це дозволяє контролювати процес замовлення від моменту прийняття до моменту отримання замовлення в руки клієнта.
Все як в ресторані, тільки онлайн
Всі страви в онлайн-ресторані готуються за запитом і тільки з під ножа.
В онлайн-ресторані є свій бренд-шеф і страви від нього. Так, в першому онлайн-сервісі такого формату SMILEFOOD є окреме меню від шефа Юрія Ковриженко.
Список послуг онлайн-ресторану можна переглянути за посиланням.
Довідково
Онлайн-ресторан SMILEFOOD представлений в 4 містах України: Київ, Одеса, Миколаїв, Херсон.
В меню онлайн-ресторану суші, роли, піца, салати, бургери, супи, паста і багато іншого. Компанія готує їжу тільки з під ножа.
Авто кур'єрської служби доставки SMILEFOOD має унікальний дизайн: на кузові машин встановлена конструкція з металопластику у вигляді креветки.
З 2021 року бренд-шефом SMILEFOOD став Юрій Ковриженко - відомий на весь світ шеф-кухар, посол української кухні від Міністерства закордонних справ. Юрій постійно представляє Україну на різних світових заходах і конгресах.