Для здійснення реформи «Укрзалізниці» необхідно, щоб парламент ухвалив закони про залізничний транспорт та Нацкомісію з регулювання у сфері транспорту. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак у своєму телеграм-каналі.

«Укрзалізниця вже зробила низку важливих кроків на шляху до анбандлінгу та виділення функціональних бізнес-вертикалей — пасажирської, вантажної, інфраструктурної та виробничої, проте без прийняття закону цей процес значно ускладнюється», - зазначив Жмак.

Він також наголосив, що «Укрзалізниця» працює над введенням єдиного логістичного тарифу, посиленням безпеки руху поїздів, ліквідацією крос-субсидіювання пасажирських перевезень за рахунок вантажних.

Окрім того, керівник «Укрзалізниці» повідомив про намір створити цільовий Державний фонд розвитку залізничного транспорту, одним із джерел наповнення якого стала б частина коштів, що сплачуються як акциз на пальне. Кошти цього фонду будуть направлятись виключно на оновлення рухомого складу та модернізацію інфраструктури залізниці.

Раніше народний депутат, заступник голови парламентського комітету з питань транспорту та інфраструктури Володимир Крейденко заявив, що для проведення повномасштабної реформи «Укрзалізниці» відповідно до європейських стандартів парламент має ухвалити закон «Про залізничний транспорт України».

Популярні новини зараз

Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар"

Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"

Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися

Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру

Показати ще

Водночас економічний експерт Борис Кушнірук наголосив: проблему непрозорості формування тарифів у транспортній галузі вирішить створення незалежного регулятора - Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). Законопроект про створення такої комісії (№3927) - перебуває на розгляді у Верховній Раді.