Для здійснення реформи «Укрзалізниці» необхідно, щоб парламент ухвалив закони про залізничний транспорт та Нацкомісію з регулювання у сфері транспорту. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак у своєму телеграм-каналі.
«Укрзалізниця вже зробила низку важливих кроків на шляху до анбандлінгу та виділення функціональних бізнес-вертикалей — пасажирської, вантажної, інфраструктурної та виробничої, проте без прийняття закону цей процес значно ускладнюється», - зазначив Жмак.
Він також наголосив, що «Укрзалізниця» працює над введенням єдиного логістичного тарифу, посиленням безпеки руху поїздів, ліквідацією крос-субсидіювання пасажирських перевезень за рахунок вантажних.
Окрім того, керівник «Укрзалізниці» повідомив про намір створити цільовий Державний фонд розвитку залізничного транспорту, одним із джерел наповнення якого стала б частина коштів, що сплачуються як акциз на пальне. Кошти цього фонду будуть направлятись виключно на оновлення рухомого складу та модернізацію інфраструктури залізниці.
Раніше народний депутат, заступник голови парламентського комітету з питань транспорту та інфраструктури Володимир Крейденко заявив, що для проведення повномасштабної реформи «Укрзалізниці» відповідно до європейських стандартів парламент має ухвалити закон «Про залізничний транспорт України».
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Водночас економічний експерт Борис Кушнірук наголосив: проблему непрозорості формування тарифів у транспортній галузі вирішить створення незалежного регулятора - Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). Законопроект про створення такої комісії (№3927) - перебуває на розгляді у Верховній Раді.