На сайті Міністерства інфраструктури оприлюднило нову редакцію проекту наказу "Про затвердження Порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті".
У разі прийняття даного документа, учасникам ринку необхідно буде знайти додатково 41,6 млрд. грн на нові вагони. Про це свідчить "Аналіз регуляторного впливу" документа, пише телеграм-канал Кирпи на вас немає.
Міністерство інфраструктури втретє пропонує обмежить термін експлуатації вантажних вагонів. Проектом поточного акту, як і раніше, вводиться обмеження терміну служби певних типів вагонів, у тому числі піввагонів і зерновозів, а саме не більше ніж на Полуторний призначений термін служби.
Разом з самим проектом наказу Міністерство опублікувало "Аналіз регуляторного впливу" документа, згідно з яким, дана ініціатива матиме вплив на 694 суб'єктів та учасників ринку. Додатково їм будуть потрібні 41,6 млрд. грн протягом 5 років, щоб виконати вимоги Міністерства.
Нагадаємо, проект наказу розроблений з метою врегулювання механізму прийняття рішень про заборону експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті та підвищення зацікавленості операторів вантажних вагонів у закупівлі нових вантажних залізничних вагонів українських виробників.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Раніше вантажовідправники виступили проти обмеження віку термінів служби вагонів. "Впровадження методу каскадного граничного обмеження віку вагонів зі зменшенням граничного віку піввагонів щорічно-взагалі неприпустимий захід, адже він створить величезний дефіцит на ринку вагонів, що неодмінно призведе до зростання ставок на оренду вагонів з усіма негативними наслідками для економіки України", - заявили у Федерації роботодавців транспорту України.