В Україні працюють над створенням власної бойової безпілотної техніки.
Про це сказав останній президент ДП “Антонов” Олександр Лось в ефірі “Романенко Бесіди”.
"Я дозволяю собі стверджувати, і в спілкуванні з професіоналами знаходжу підтримку, професіоналів я маю на увазі з повітряних сил, що звичайно ж, замість того, щоб кидатися в розробку власної пілотованої техніки, з чим я щиро сперечався ще в 2015 році (не тому, що я лежу на шляху прогресу, а тому що Україні це невигідно)... А ще з 2015 року я стверджував і сьогодні ухвалюю практичні кроки до того, що нам треба займатися саме оперативно-стратегічним компонентом, безпілотним і автономним", - сказав Олександр Лось.
Він відмітив, що вже до сьогоднішнього дня стався перехід, просто від тактичних безпілотників, які літають над фронтом і бомблять легкі цілі.
"А вже йдеться про те, що треба боротися в повітрі - те, що я і говорив. Якщо у супротивника серйозний важкий швидкий безпілотник, який може працювати вже по повітряних цілях, то Україна зобов'язана мати такий же компонент. Нам нічого іншого протиставити", - додав Лось.
За вікном сніг, лід та до -30: синоптик визначив, коли в Україні вдарять люті морози
Школярам змінять правила з вересня: не зможуть обирати навчальний заклад
Зимову допомогу доведеться повернути: кого змусять відмовитись від виплат
"Ощадбанк" заманює пенсіонерів у боргову яму: що роблять працівники відділень
За його словами, нам жодна країна не продасть таку техніку, тому треба її виготовляти самостійно.
"Скажу відверто, що зараз я безпосередньо знаходжуся у витоків цього процесу - створення саме подібного класу авіаційної бойової техніки. З тим, щоб нам було що протиставити в повітрі. Тобто, це завдання саме боротьба з собі подібними літальними апаратами. Вже не йдеться про якісь там повільно літальні легкі цілі, а йдеться саме про, для когось це середній, для когось це важкий клас. Озброєний клас, природно. Тобто, якщо на нас насуватиметься... Рій безпілотної техніки, а якщо цей рій навіть складається з 5-6 машин, то це вже рій, то вірогідність того, що хоч би один такий проникне в наш повітряний простір і завдасть величезного збитку - ця вірогідність наближатися до одиниці", - підкреслив Олександр Лось.
Як повідомляв Знай.ua, авіаконструктор розповів, скільки "вигребла" команда Абромавічуса з "Антонова".
Окрім цього, Знай.ua повідомляв, що Бортник заявив, що з 2015 року "Антонов" не випустив жодного літака.