Як йде впровадження української мови в школах країни взагалі та Києва зокрема? І чи завжди мешканці високих кабінетів представляють, як йдуть справи на практиці?
Про це в ефірі програми «Що далі?» розповідає директор спеціалізованої школи № 210 в Києві Дмитро Ламза.
«Я не кажу про те, хто що кому обіцяв, і не торкаюся питання про те, щоб начальство приходило в школи не тільки з перевірками. Якщо є якась проблема, я її не тільки покажу - я ще й напишу про неї в соцмережах. Але я вважаю: ким би ти не став, ти повинен розуміти, що прийшов з тих часів, коли був учнем. І коли нам пред'являють претензії з приводу мови навчання, хочеться запитати: а ви самі навчалися якою мовою?», - каже педагог.
Він запевняє, що його школа, як і він сам, однозначно виступає за Україну та українську мову. Але діти - це такий народ, що їх дуже небезпечно в чомусь розділяти та протиставляти один одному. Тому для вчителя це повинен бути просто «мій клас» і «мої діти».
«Мені було особливо приємно, коли до мене в школу прийшла українськомовна дитина з Росії», - розповідає гість програми.
По 4500 грн на кожного члена сім'ї: українцям підказали, як отримати допомогу у 2025 році
ПФУ не врахує деякі періоди у стаж: хто буде змушений працювати після 60 років
Вода, газ, світло та навіть вивіз сміття: українцям дозволили заощадити на комуналці 50%
Мобілізація пенсіонерів за 60: військовий в шоці від ініціативи
Ламза додав, що зараз в київські школи перекидається багато дітей з Криму та Донбасу. Дійсно, навчати їх, як і всіх інших, потрібно українською мовою, але це завдання далеко не просте.
Також розповідалося про успіхи наймолодшого в Україні директора школи.