Тимчасова слідча комісія хоче зняти голову правління Укрзалізниці, тому що він почав ламати корупційні схеми.

Про це заявив голова виконавчого комітету Нацради реформ Міхеіл Саакашвілі в ефірі передачі «Свобода слова з Савіком Шустером» на телеканалі «Україна».

"Із залізницею що відбувається зараз? Вибачте, у залізниці в минулому році був збиток півмільярда доларів. Три місяці працює новий менеджмент. Є така депутатка Гришина (Юлія Гришина, голова ТСК по УЗ-Ред.), створила ТСК, і відразу хочуть зняти начальника залізниці, як тільки він почав прикривати схеми», - заявив Саакашвілі.

За його словами, спроби зміщувати неугодних пов'язані в першу чергу з тим, що існує велика кількість людей, які не зацікавлені в реформах і втраті корупційних схем.

«Як тільки щось починає рухатися не в тому напрямку, відразу включається Верховна Рада, суди. Адже є величезна кількість людей, які годуються від цих годівниць», - пояснив Саакашвілі.

Популярні новини зараз

Дощі, грози і навіть заморозки: шашлик на Великдень доведеться відкласти, синоптики попередили про негоду

Гороскоп на травень-2024 для всіх знаків Зодіаку: звільнення Тільців, витрати Стрільців та полегшення Водоліїв

Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики

Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Показати ще

Як відомо, Тимчасова слідча комісія була створена Верховною Радою, щоб розслідувати зловживання в УЗ в 2017-2020 роках. Однак після першого засідання ТСК звернулася із запитом до Кабміну і наглядової ради УЗ дати оцінку діяльності нинішнього глави УЗ Володимира Жмака, хоча він був призначений на цю посаду лише в кінці 2020 року.

У свою чергу народний депутат, член ТСК Костянтин Бондарєв, коментуючи перше засідання комісії, заявив, що наглядова рада «Укрзалізниці» не має професійного рівня для управління компанією і «кришує» корупцію. Так, за його словами, комісія не отримала від членів Наглядової ради жодної інформації щодо конкретного плану реформ, а єдине, що пропонують члени Наглядової ради - підвищувати тарифи на залізничні перевезення, які роблять неконкурентоспроможними українські товари.