Для будівництва доріг в Україні використовують старий асфальт з домішками бітуму, тому на це не витрачають багато коштів.
Про це сказав народний депутат VII скликання Михайло Блавацький в ефірі програми “Політика навиворіт” з Дмитром Снєгирьовим.
Михайло Блавацький зазначив, що під час ремонту доріг в Україні знімають шар асфальту, переробляють його і кладуть назад.
“Завантажують на машину, завозять його на асфальтний завод. А що воно викидається? Додали трохи бітуму, додали якихось таких матеріалів, клею, чи що вони туди додають… Сама основа асфальту - це бітум. Найдорожча структурна одиниця, яка входить в формулу асфальту - це бітум. А інше - там щебінь, пісок, трохи клею додають, якщо це верхній шар асфальту”, - сказав Блавацький.
Він зазначив, що таким чином при будівництві доріг не витрачається багато коштів. При чому, сам бітум експортують офіційно - з Білорусі, а неофіційно - є вірогідність, що постачальником є Росія.
"Період складнощів закінчується": ведичні астрологи назвали місяць, коли українцям стане легше дихати
Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись
Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот
Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити
За його словами, в Україні бітум виробляється у Кременчуцькому заводі, але цього недостатньо і доводиться закуповувати його через широке використання.
Як повідомляв Знай.ua, Укравтодор відправить киян до Берліна.
Окрім цього, Знай.ua повідомляв, що Криклій розповів, як будуть модернізувати українські вокзали.