«Один пояс - один шлях» - євро-азійський транспортний коридор, який стосується економічного з'єднання країн, що знаходяться на всьому цьому ланцюжку. Про це розповів китаєзнавець Дмитро Єфремов в програмі «Романенко бесіди» на Youtube.

«Зараз стало модно «Один пояс - один шлях» ховати і говорити, що це не вдалий проєкт, що він не відбувся і не є результативним. Насправді, це неправильний підхід до цього проекту. Китайці з самого початку не обмежували його чіткими рамками, термінами, набором умов і набором країн. Вони спеціально робили його більш розмитим для того, щоб кожен, хто хоче приєднатися до цієї ініціативи, знайшов там своє місце», - сказав китаєзнавець.

Єфремов розповів, що з іншого боку, якщо ми подивимося на реальну віддачу цього проєкту, вона досить низька для країн, які до нього приєдналися. Китай поки не виносить в ці країни «поясу і шляху» свої технологічні ланцюжки, що найбільшою мірою цікавить ті країни, які намагаються увійти в цей проєкт.

«Якщо ми зупиняємося на чисто логістичному рівні - так проєкт працює, контейнери з Китаю в Європу переміщаються, але їх обсяг переміщення можна порівняти з двадцятьма контейнеровозами, цей річний обсяг двадцять контейнеровозів перевезуть працюючим коридором, який проходить через Казахстан, Росію, Білорусь до Польщі і далі в Західну Європу», - підкреслив китаєзнавець.

Єфремов сказав, що як запасний варіант цей проєкт діє, він пропонує швидкісну доставку цих вантажів, які переміщуються з Китаю до Європи, і назад. У нього є економічні проблеми, адже віддача від цього коридору мінімальна.

Популярні новини зараз

"Росія може навіть...": коли закінчиться війна на думку математиків, тарологів та віщунів

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня

Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма

Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто

Показати ще

«Проте проєкт «Один пояс - один шлях» працює на субсидії китайської влади. Для Китаю це спосіб домогтися не тільки логістичного ефекту, а й спосіб інтегрувати економіки через торгівлю, а далі через синхронізацію умов перетину кордону, тобто синхронізується митне законодавство, системи платежів, універсалізуються розрахунки, усуваються бар'єри по ліцензуванню, представленню технологічних стандартів та сертифікуванню продуктів», - резюмував китаєзнавець.

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв, як Сергію Стерненку дали сім років, а вбивцям Гандзюк - шість.

Також раніше, Знай.ua писав, що ми рухаємося до колапсу економічної системи України.