Укрзалізниця перебуває в катастрофічному стані, їй терміново потрібно вкладатися в інфраструктуру та отримати ефективний менеджмент. Про це заявив екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян у ефірі програми «Реальна політика з Євгеном Кисельовим» на телеканалі «Україна 24».

«Ситуація з Укрзалізницею у нас дуже серйозна. Ми пам’ятаємо нещодавнє сходження потягу Хюндай, яке відбулося в Дніпропетровській області. Ми розуміємо чітко, що понад 90% рухомого складу, - а це і вагони, і локомотиви, фактично понад 60% інфраструктури, в першу чергу колія і контактні мережі, - вони всі зношені. В це необхідні інвестиції», - розповів Омелян.

Ключове для УЗ - інвестиції в існуючу залізницю, щоб знизити аварійність та покращити її роботу, бо збитки для бізнесу величезні, наголосив Омелян.

«Фактично ми маємо через зрив графіків і поганий стан рухомого складу Укрзалізниці постійні зриви зовнішніх контрактів… Плюс ми маємо вічно незадоволених пасажирів, які справедливо скаржаться на дуже низьку швидкість», - пояснив екс-міністр.

Він також звернув увагу на необхідність призначити ефективний менеджмент УЗ, наголосивши: постійна заміна керівників, які встигають пропрацювати лише по півроку, негативно позначається на роботі компанії і унеможливлює проведення реформи.

Популярні новини зараз

Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку

ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами

Упаковка по 80 грн: в Україні супермаркети змінили ціни на цукор, вершкове масло та олію

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

«Нещодавно відбулося дуже гучне зняття чергового нового керівника компанії Володимира Жмака. Воно відбулося вже більше ніж 3 тижні тому назад без жодних пояснень причин цього звільнення. Просто за останній рік, якщо не помиляюся, це вже п’ятий керівник, якого міняють», - зазначив Омелян.

Раніше депутат Олексій Устенко заявив, що проблеми «Укрзалізниці» можна вирішити тільки шляхом реформування компанії і впровадження зрозумілої кадрової політики. А народний депутат, перший заступник голови парламентського комітету з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко наголосила, що ситуація, коли на «Укрзалізниці» кожні півроку змінюється керівник, є абсолютно неприйнятною.

У свою чергу екс-прем'єр Володимир Гройсман заявив, що «Укрзалізниця» потребує масштабного реформування та підтримки від держави для проведення модернізації рухомого складу та інфраструктури.