За останні роки методи роботи політтехнологів суттєво змінились, почали працювати зовсім інші стандарти та підходи до цієї спеціальності. Про це розповів Сергій Гайдай, український політтехнолог, фахівець із маркетингу та реклами у програмі українського поета, політика та журналіста Євгена Рибчинського «Ще не вмерла» на Youtube.

Ведучій Євген Рибчинський запитав у Сергія Гайдая, чи є зараз попит на роботу політтехнологів.

«У 2019 році на політичному ринку в Україні був повний штиль, такого ще ніколи не було за всю історію, скільки я працюю. Перемога Зеленського, особливо його перемога в Раді, зробила мертву зону для українських політиків, вони нічого не розуміли. Всі правила були змішані, політики розуміли, що все що вони робили до цього: виборчі кампанії, спілкування з виборцями, ефіри, політичні ток-шоу – все це не працює. Адже якийсь хлопець просто прийшов до влади за один раз легко і швидко. При чому переміг на той час найпотужнішого політика Петра Порошенка», - розповів політтехнолог.

Гайдай заявив, що колишні передвиборчі політичні технології та виборчі кампанії повністю відрізняються від теперішніх. Сьогодні до людей зовсім по іншому приходить інформація, в більшості через соціальні мережі, Youtube-канали. Інтернет мережа користується набагато більшим попитом, ніж телебачення.

Популярні новини зараз

Комунальники встановлюють нові тарифи з 1 травня: кому приготуватися до подорожчання

Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики

Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках

Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків

Показати ще

«Наш досвід нікуди не дівся, ми пройшли таке, що інші й не бачили. Ми є амбасадорами виборця, споживача, людини в штабі на фірмі, будь-де ми представляємо інтереси. Зараз це все трішки по-іншому робиться, колись в агенції працювало до 30 людей, а зараз це невеличка кількість осіб - до десяти. Багато хто з них працює віддалено, але все ж таки політики хочуть нас чути та розуміти», - розповів маркетолог.

Гайдай повідомив, що останнім часом з’явилась нова публічна діяльність в прямих ефірах, люди чують і бачать тебе. Разом з цим з’явився механізм, коли гроші тобі повертає Youtube, як за рекламну діяльність, і ніхто не може сказати, що ти проплачений якоюсь політичною силою.

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв, що покійного Кернеса віддали під суд.

Також раніше Знай.ua писав, що харків'яни обиратимуть нового мера міста – у Верховній Раді запропонували конкретну дату.