Для українських виробництв міжнародний ринок відкриває купу можливостей щодо реалізації своєї продукції. Зараз через пандемію на ринках відбуваються значні зміни, які дають поштовх саме інтернет-торгівлі.
Директор Керамічної групи Golden Tile та голова наглядової ради ПАТ «Харківський плитковий завод» Валентин Шеветовський у програмі Тараса Загороднього «Знай наших» розповів про принципи реалізації своєї продукції на міжнародному ринку.
«Кожний виклик, який ми отримуємо – це можливість. У 2014 році, в силу своїх географічних особливостей, Харківський плитковий завод знаходився близько до РФ. Почалася війна і ми почали розвертатися на європейські ринки, коли була підписана асоціація з ЄС. Це було тяжко, але це була шалена можливість та виклик», - зазначив Шеветовський.
На думку експерта, кожен ринок це нові можливості для реалізації своєї продукції. На першому етапі це не завжди дає прибуток, але надає простір для зростання.
«Не потрібно одразу дивитися за прибутком. Формула така: для Бога – гарно, потрібно людям, а прибуток ми потім отримаємо. Якщо така формула є – все буде добре. Теж саме зараз з «короною» – дуже швидко змінюються обставини, ринки закриваються, відкриваються», - підкреслив гість програми.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Шеветовський навів приклад Великої Британії. Там вже рік жорсткі карантинні обмеження, але продажі керамічної плитки мають тенденцію зростати. Це викликано розвитком інтернет-торгівлі. Тому Харківський плитковий завод за минулий рік і перший квартал цього року значно покращив результати продажів.
Нагадаємо, для Знай.ua Єрмолаєв розповів, як сформувати розумну еліту.
Раніше Знай.ua публікував заяву Тизенгаузена, що в Україні медійне «ельдорадо».
https://www.youtube.com/watch?v=KpulhzIERO4&feature=youtu.be