"Укрзалізниця" зриває інвестиційні плани з ремонту інфраструктури, і ці провали прямо загрожують життю пасажирів. Це підтвердила і недавня аварія поїзда "Інтерсіті". Відповідальність за подібні порушення несуть в рівній мірі як вище керівництво компанії, так і» старі кадри " на місцях, які закривають очі на гнітючий стан інфраструктури. Про це йдеться в матеріалі РБК-Україна.
Як сказано в матеріалі, інфраструктура УЗ знаходиться в жалюгідному стані, і це визнають і в самій компанії. Через брак коштів ремонти третини всіх шляхів не проводяться вчасно, що погано позначається на показниках швидкості і безпеки на залізниці.
«Проблеми з'явилися далеко не вчора, але вже багато років менеджмент компанії частіше замовчує їх, ніж намагається реально змінити ситуацію. А недавня спроба почати реформу держмонополії з поділом на кілька бізнес-блоків Закінчилася відставкою топ-менеджменту "Укразалізниці" і конфліктом з Наглядовою радою. Останній все частіше стає об'єктом критики як у бізнесу, так і профільних аналітиків - через неадекватні за українськими мірками запити по зарплатах і всіляких представницьких витрат»,-вказують журналісти.
А поки на Наглядову Раду витрачаються неадекватні гроші, ремонту, за даними УЗ, потребує понад 1 тисячі км шляхів на рік. Але капітальне відновлення проходить не більше ніж на 300 км шляхів на рік. І в тому числі з цієї причини все частіше трапляються Надзвичайні події, серед яких-і недавня аварія поїзда»Інтерсіті".
У прес-службі держмонополії вже повідомили, що за результатами розслідування аварії звільнять шість співробітників керівного складу "Придніпровської залізниці" (ПЖД), де сталася аварія. Зокрема, за порушення посадових обов'язків буде розірвано договір і з заступником директора регіональної філії, що відповідає за інфраструктуру - Олександром Декарчуком.
Журналісти видання нагадали, що до Декарчука за час роботи в компанії накопичилося багато питань. Адже з 5760,8 км колій, які знаходяться в його зоні відповідальності, ремонти різного рівня прострочені на 3386,5 км, а це майже 59% від загальної протяжності колії філії.
Стан колій на" Придніпровській залізниці "частково стали наслідком проблеми "старих кадрів", пояснює видання. Люди, давно працюють на інфраструктурі, могли б, використовуючи свій досвід, заздалегідь виявляти і усувати проблеми. Але за фактом в управлінні колійним господарством стало нормою "замовчування" проблем або зовсім – проведення ремонтів тільки на папері з подальшим "освоєнням" ремонтного ресурсу.
Так, співрозмовники видання в структурі " Укразалізниці "запевняють, що на" Придніпровській залізниці " останнім часом стало нормою ігнорування звернень підлеглих про проблеми на ділянках, а також грубе порушення всіх інструкцій з безпеки руху та затверджених інструкцій з безпеки руху. І що нібито Декарчуку було відомо про стан справ у ввіреному йому напрямку.
Нагадаємо, 29 березня поїзд №732 Інтерсіті сполученням Київ - Запоріжжя зійшов з рейок у Запорізькій області на швидкості понад 120 км/год.у вагонах перебувало 88 пасажирів, на щастя ніхто не постраждав.
Раніше народний депутат, член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв заявив, що стан залізниці критичний, а експлуатація окремих стала небезпечною. На його думку, без реформування "Укрзалізниці" кількість аварій на залізниці зростатиме.
У свою чергу екс-керівник УЗ Олександр Завгородній заявив, що в аварії «Інтерсіті» винна вся гілка влади – від монтера шляхів і до вищого керівництва компанії, адже вони не виконали головне завдання – не змогли забезпечити безпеку руху.