Як можна розв’язати проблему київських заторів, поміркував у блозі Катерини Павлової «in kyiv» Олександр Рак, транспортний аналітик. Зокрема він розповів про стратегію Світового банку: з’єднати через Подільський міст дві лінії трамвайних мереж – правобережну, що йде до Подолу, та лівобережну з Троєщини.
На думку експерта, Київ потребує добудови трамвайної лінії та її певної реконструкції на правому березі Дніпра. Водночас розраховувати на метро не варто – це і надто довго, і надто дорого. Добудову метрополітену до Троєщини з огляду на кількість станцій він оцінює у 20 років, а взагалі на повну гілку варто розраховувати років через 40. Рак іронізує, що до неї може не дочекатися навіть наступне покоління.
З іншого боку, сучасний світ може запропонувати й масу інших недорогих та швидких транспортних рішень. Одне із них – це високошвидкісні автобуси, що їздять окремими смугами. Та Рак зазначає, що Україна до такого прогресу ще не дійшла на відміну від того же Стамбула. «Там з інтервалом в пів хвилини їздять гігантські автобуси і доповнюють мережу громадського транспорту», - розповідає він.
Принагідно гість програми згадує, як 5 років тому міська влада столиці України хотіла взяти кредит у Світового банку на те, аби продовжити трамвайну лінію до Палацу спорту. Він підкреслює, що лінія раніше справді існувала, але через її закриття киянам довелося надати перевагу особистому транспорту та маршрутному. Такі рішення насправді негативно відбиваються на завантаженості доріг, вони формують трафік. Та за підрахунками Рака трамвайну лінію від того часу і до сьогодні можна було прокласти вже три рази, натомість влада цим досі не зайнялася.
«Думаю, що в рейтингу заторів Київ буде підійматися все вище», - припускає аналітик. На цю тему він навіть гірко іронізує: мовляв, лише коли столиця держави посяде почесне перше місце у цьому топі, влада зверне увагу на проблему. «Треба змінювати своїх підлеглих та брати все у свої руки і будувати більше трамвайних ліній та розвивати громадський та велосипедний транспорт», - пояснює Рак, як можна позбутися київських заторів.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Нагадуємо, Рак розповів про проблему шалених заторів у Києві під час локдауну.
Раніше Знай.uа повідомляв про те, чи планує влада реконструкцію Хрещатика.
https://www.youtube.com/watch?v=ofy1cIKNDYM&feature=youtu.be