Про це заявив президент об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков, коментуючи законопроект №3091 про екологічну інспекцію.

"Гірничо-металургійний комплекс України підтримує ідею модернізацію системи екологічного контролю, модернізацію органу екології, який займається контролем. І тут головна проблема-це відсутність довіри. На жаль, в тому законопроекті, який є, цю довіру ми не поновлюємо, а, на жаль, нав'язуємо додаткові обмеження, які створять проблеми для бізнесу», - розповів Каленков.

За його словами, законопроект необхідно істотно доопрацювати, щоб знизити корупційні ризики, які в ньому присутні. І лише в такому випадку вдасться провести реальну реформу органів екоконтролю.

"Повернути дію цього законопроекту під дію рамкового закону Про основні засади державного контролю. Прибрати величезне зростання штрафів. Тому що зрозуміло-це призведе до зростання хабарів, які вимагають з бізнесу, причому з прозорого бізнесу», - сказав Каленков.

Він підкреслив: бізнес зацікавлений у встановленні чітких і прозорих правил у сфері екоконтролю, і закликав народних депутатів врахувати пропозиції бізнес-спільноти до законопроекту.

Популярні новини зараз

Нові правила військового обліку: українців штрафуватимуть без їхнього відома

Тарифи на воду вже підняли: де платитимуть дорожче

Українці нарешті побачили Poch Tavria XL, яку збирали для Франції: навіть у таких журналах немає

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

«Ми всі зацікавлені, щоб система модернізувалася. Тому давайте не будемо дискредитувати цю реформу. Давайте до першого читання врахуємо основні наші зауваження і тоді піде в зал законопроект, який буде мати великі шанси бути прийнятим», - сказав Каленков.

Раніше Європейська Бізнес асоціація заявила, що в жодній країні ЄС екоінспекція не має таких необмежених повноважень, які пропонують надати їй в Україні.

У свою чергу у Федерації роботодавців України заявили, що проект закону №3091 має низку негативних положень, що сприяють посиленню тиску на бізнес, зростанню корупційних ризиків та зменшенню можливостей для захисту підприємствами своїх законних інтересів, тому він потребує суттєвого доопрацювання.