Можна побачити, що в столичному громадському транспорті завжди повно рекламних оголошень. По ідеї, це дає значні прибутки, але насправді транспорт в такому стані, що реклама радше безкоштовна.
Так сказав голова комітету з питань ЖКГ, екології та енергозбереження Олег Попенко у програмі блогерки Катерини Павлової «in kyiv».
Гість програми зазначає, що насправді «Київпастранс» не має нічого за розміщення реклами і сотні мільйонів, які вона дає, не йдуть на закупку транспорту та його модернізацію. «Всі кошти від реклами йдуть в місцевий бюджет. Це одна з найголовніших помилок, яка існує при формуванні місцевого бюджету», - стверджує Попенко.
На його думку, цю політику варто змінити: гроші, які дає реклама, повинні йти на підприємство. Експерт зазначає, що тоді можна було би реалізувати важливі проєкти, а в системі бюджету Києва вже вирішувати, на що саме виділяти гроші.
«В більшості країн світу такі кошти акумулюються для того, щоб модернізувати транспортну систему міста», - акцентує він. Попенко зазначає, що в Європі їздить сучасний транспорт, і його система абсолютно справна, чітка та пунктуальна. На противагу цьому, підкреслює він, українські маршрутки викликають страх не тільки не доїхати до місця призначення, але й не дожити.
Скандальний експерт пропонує відправити на фронт мільйон "мужиків з автоматами": "Необхідну кількість голів"
Гороскоп на 22 грудня: кому у неділю треба зробити паузу та провести час для душі
На службу за контрактом беруть не всіх: у ТЦК пояснили критерії відбору
У розшуку ТЦК: українцям просто з Міноборони підказали, що потрібно зробити
Отже, Попенко переконаний, що реклама – це не просто так, це можливість для підприємства забезпечувати себе коштами самостійно. Тому, каже він, її використання потрібно переглянути.
Нагадуємо, Петрук назвав старий Подільсько-Воскресенський міст утопічним.
Раніше Знай.uа повідомляв про те, що Головко повідомив про новий проєкт реконструкції Подільської набережної.