Втрата партнерських взаємовідносин між Україною та Білоруссю негативно відобразиться на економіці обох країн. Таку тему підняв економіст, експерт з міжнародних питань Руслан Осипенко у програмі блогера Мирослави Бобровської «А як насправді» на YouTube.

«Білорусь – це в першу чергу наш сусід, а з сусідами, як правило, намагаються або промовчати, або підтримувати гарні стосунки, бо інколи гарний сусід краще, ніж родич. А з іншого боку, такі речі, коли не рахуються з правами людини, з суспільною думкою та відстоювання безкомпромісного права на владу - це вже переходить межі», - сказав він.

Осипенко вважає, щодо торгівлі з Білоруссю зараз у нас безперечно кризова ситуація і вони будуть бити по найболючішому, як наприклад перекрили постачання бензину А-95, де вони займали на ринку 40%. Але завдяки тому, що Україна розбудовує ринкову економіку, у нас дуже диверсифіковані постачання, підкреслив він, з усіх країн Євросоюзу навіть по морю.

«Питання в ціні та в стосунках з нашим сусідом, якщо ми раніше кооперувалися і сусід нам допомагав у військово-технічній сфері та з транзитом товарів до країн СНД, тому що з РФ у нас транспортна блокада, але потік товарів не припинявся, він йшов через Білорусь. Натомість Білорусь через Україну постачала товари в Європу і у нас була економічна зв’язка, яка зараз розірвалась», - підкреслив він.

Осипенко наголосив, що якщо взяти двосторонню торгівлю, то останнім часом білоруси нарощували свій експорт в Україну, тому Білорусь втратить більше, якщо Україна закриє свій ринок, тому що у нас в торгівлі дисбаланс.

Популярні новини зараз

У грудні українці можуть втратити частину субсидії: хто отримає "урізану" допомогу

Зупинило ТЦК – слідкуйте за язиком: що не слід говорити силовикам на блокпосту

Треба терміново замінити водійське посвідчення: кому загрожує чималий штраф

Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки

Показати ще

«До того ж Білорусь стала українським та європейським хабом з авіаперельотів в європейські країни та країни СНД, тому вони понесуть суттєві збитки у зв’язку із закриттям авіасполучень», - резюмував він.

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Снєгирьова, що подібні затримання літаків були у світовій практиці і не один раз.

Також раніше Бізяєв припускав, що справа і Антоненка, і Стерненка комусь вигідна.