Глава Національної Ради економічного розвитку Олексій Дорошенко у програмі Любові Завальнюк «Суть событий» розповів, що зараз відбувається в торговельних мережах.

«Вже багато років кожен український бізнес живе лише сьогоденням. Про якісь прогнози говорити просто не варто. Тому, звісно, багато хто просто заздрить і торговельним мережам продуктовим, і заздрить аптекам… Оскільки всі закриті – вони працюють. І всім здається, що всі гроші витрачаються саме на лікування і на харчування. Так, насправді українці все більше і більше витрачають в тому числі на лікування. Статистика останніх 10 років показує, що те, що раніше українці витрачали, наприклад, на власний транспорт, зараз вони переважно витрачають на лікування та охорону здоров’я», - каже експерт.

За його словами, зараз цей бізнес дійсно у кращих умовах, ніж будь-який інший. Проте якщо на це дивитися зсередини, то ситуація жахлива, стверджує Дорошенко.

«Якщо б все так було добре… Кількість мереж зростає? Ні, кількість мереж лише зменшується, в тому числі через конкуренцію. Чи багато з’явилося, наприклад, маленьких магазинів, крамничок? Ні, не багато», - констатує він.

Дорошенко зазначає, що у відсотковому співвідношенні торгівля превалює саме на ринках.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись

Посилення мобілізації в Україні: як позбавлятимуть прав ухилянтів

Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"

Українці отримають кошти на оздоровлення: названо необхідну умову

Показати ще

«Якщо ринки закриті, дійсно всі йдуть до супермаркетів, мінімаркетів… Але все ж таки переважно, якщо ми говоримо про те, що ситуація, коли немає локдауну… Все ж таки ринки диктують умови. Потім йдуть за ними вже ярмарки, крамнички маленькі. І якраз мережі – десь до 40% всього обсягу продуктів харчування продають. Можливо, 45% на сьогоднішній день», - резюмував глава Національної Ради економічного розвитку.

Раніше Знай.uа повідомляв, що обов'язково має бути в чеку, щоб отримати повернення або компенсацію за товар.

Також Знай.uа повідомляв, як поскаржитися на неякісний товар зі смартфона.