Експерт у галузі авіабудування Сергій Корж у програмі Юрія Романенка «Романенко. Бесіди» пояснив, чому в Україні потрібно створити державну авіакомпанію.

Він закликав нового міністра інфраструктури «максимально фахово розібратися в цій ситуації».

Корж зазначив, що вартість авіаквитків повинна бути конкурентоздатною, а для цього потрібно реально покращувати економіку. За його словами, іноземні авіакомпанії можуть демпінгувати, тому що у них є різні пільги.

«Розумієте, це комплексне завдання, хоча, звичайно, звучить загалом добре», - говорить експерт.

Також він розповів, як державна авіакомпанія повинна вибирати техніку.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

«Літак АН-158... Робоча конячка. Можливо, так. Давайте дійсно спробуємо, подивимося. Але щоб це було чесно. І щоб це визначав не виробник літаків. Потрібно зібрати таку робочу групу, щоб були експлуатанти, щоб вони ставили каверзні питання. Є ж економічні розрахунки і критерії дуже чіткі, щоб авіаперевезення було конкурентоздатним», - сказав Корж.

На його думку, у багатьох містах України повинні почати роботу аеропорти. Наприклад, в Маріуполі, Ужгороді, Ізмаїлі та Херсоні.

«У нас до 800-1000 км є плече, яке залізницею дуже важко покрити. А, скажімо, за півтори години польоту його можна покрити. Якщо вартість квитка порівнянна з залізничним + 30%, то, звичайно, люди будуть літати. З Маріуполя до Львова... Ось як сьогодні ти з Маріуполя хочеш поїхати на уїк-енд до Львова? Абсурд!», - заявив експерт.

Корж додав, що, наприклад, з Чернігова до Одеси летіти півтори години, а потягом доведеться їхати дуже довго, ще й з пересадкою в Києві.

«Близько 10 аеропортів дуже потрібні Україні. І ось ці домашні перевезення внутрішні, звичайно, потрібні», - резюмував він.

Раніше Знай.uа повідомляв, що авіаконструктор розповів, як будували літаки в Радянському Союзі.

Також Знай.uа повідомляв, що Вовнянко розповів, скільки отримували авіаконструктори в СРСР.