"Укрзалізниці" варто порахувати собівартість перевезень і розібратися з корупцією, перш ніж в черговий раз піднімати питання про підвищення тарифів. Про це заявив народний депутат, член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв.

"Спочатку потрібно займатися питаннями оптимізації витрат. Потім необхідно чітко прорахувати собівартість перевезень, потім подивитися, а що роблять наші основні конкуренти з точки зору тарифів. А потім вже взагалі піднімати це питання (підвищення тарифів-ред.), - розповів Бондарєв.

Він підкреслив: у зв'язку з економічною кризою на даний момент у бізнесу немає реальних оборотних коштів, він тільки починає виходити у фазу стабільності після фактично 1 року і 3 місяців карантину і пандемії. На його погляд, в таких умовах говорити про підвищення тарифів нереально і антинародно. Депутат вважає, що замість підвищення тарифів на перевезення УЗ слід, перш за все, оптимізувати витрати і подолати корупцію.

«На сьогоднішній день УЗ необхідно навести порядок з корупцією», - підсумував Бондарєв.

Нагадаємо, раніше член тимчасової слідчої комісії ВР з перевірки стану "Укрзалізниці «Костянтин Бондарєв повідомив, що згідно з висновками ТСК, через тотальну корупцію та неефективний менеджмент» Укрзалізниця" щорічно втрачає понад 10 млрд грн.

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Показати ще

Як відомо, Мінінфраструктури запропонувало підвищити тарифи на перевезення вантажів залізничним транспортом. Згідно з проектом, позакласні вантажі пропонують прирівняти до вантажів 1-го класу, а для 1 і 2 класів – підвищити тарифи на 30% і 15% відповідно.