У новому у блозі «in kyiv» транспортний аналітик Олександр Рак розповів блогеру Катерині Павловій про боротьбу за київську велодоріжку на Нивках, яку хотіли перетворити на парковку для авто.
«Мене обурює, коли просто беруть магістральну велодоріжку, яка фактично дублює червону гілку метро та обслуговує сотні тисяч киян і замість велодоріжки без усіляких погоджень роблять парковку, це мене просто обурює. А найбільше обурює, що комунальники тиждень нічого не робили, вони іноді приїжджали якісь адміністративні матеріали складали, а роботи продовжувались», - підкреслив він.
Рак розповів, що активісти намагалися відстояти свою велодоріжку, але їх сил виявилось не достатньо, тому він прийшов їм на допомогу та вирішив діяти прямо, тобто брати та демонтувати цю парковку власноруч. Звісно це привернуло увагу і всіх інших активістів та людей з цього району, які не знали про цю проблему, підтвердив він, одразу звернули увагу КМДА та ЗМІ.
«На жаль, питання з велодоріжкою наразі трохи загальмувалося, я розраховував, що воно трохи швидше буде вирішуватися. Але в мене є великий досвід лобіювання власних міських проєктів, тому я це проходив і розумів, що такі важкі міські проблеми, коли є інтереси багатьох сторін: велосипедистів, міської влади, потужного забудовника, магазину, який теж має свої зв’язки, і вони всі увійшли у клінч, тому цю проблему дуже важко вирішити одразу», - резюмував він.
Доплати для пенсіонерів: кому і як нарахують по 2000 тисячі
Майже по 7 грн за кіловат: українцям назвали дату зростання тарифу на світло
Гороскоп на 22 грудня: кому у неділю треба зробити паузу та провести час для душі
В Україні приймають заявки на нову фінансову допомогу: хто може отримати понад 11 тисяч гривень
Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Лепявка, що всі райони мають бути покриті трамваями, велодоріжками, якісними дорогами.
Також раніше Лепявко для Знай.ua розповідав, що з будь-якого району Києва можна буде доїхати велосипедною інфраструктурою до іншого району.