Зокрема, про це заявив народний депутат України, співголова політичної партії "Наш край" Сергій Шахов.
За його словами, факти розкрадання десятків мільярдів гривень на цьому держпідприємстві виявило міжфракційне депутатське об’єднання за техногенну та екологічну безпеку в Україні, Верховної ради, яке він очолює.
"Укрзалізницю продовжують розграбовувати, розмір нанесених втрат державі за п’ять років склав понад 100 мільярдів гривень. Досі підприємство бере кредити у "Сбербанку" під 12%. Хто наносить мільярдні збитки державному підприємству? В той час, як керівники та члени наглядової ради отримують сотні мільйонів гривень винагороди при збитковості в 12 мільярдів", — заявив Сергій Шахов із трибуни Верховної ради.
Народний депутат наголосив, що вище керівництво держави та правоохоронці повинні контролювати кожну копійку із мільярдів гривень, які виділяються на модернізацію держпідприємства "Укрзалізниця".
"Ми з вами виділяли кошти у розмірі 4 млрд гривень, проте досі не проведені тендери, досі біснуються чиновники, які хочуть пограбувати ці гроші. Я звертаюся до Президента України, прем’єр-міністра — контролювати кожну копійку, щоб ці 40 мільярдів не канули, як вода в пісок", — сказав нардеп.
Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
Перерахували пенсію, але отримаєте "заднім числом": чому виплати прийдуть із затримкою
Гороскоп на тиждень 14-20 квітня для всіх знаків Зодіаку: Овни блищатимуть, Діви турбуватимуться, а Козороги відпочиватимуть
Українцям заплатять за старі 10 та 25 копійок: можна отримати пристойну суму
Співголова партії "Наш край" заявив, що за його інформацією Львівський локомотиворемонтний завод та Дніпропетровський тепловозоремонтний завод – стали розсадниками корупційних схем, куди постачають контрабандну продукцію із Росії, а також запчастини зі зношених локомотивів під виглядом нових.
Особливо нардеп закликав правоохоронні органи звернути увагу на наміри підприємства закупити 100 пасажирських вагонів в порушення Закону "Про закупівлі" по завищеним цінам. Шахов звернувся до Державної аудиторської служби із закликом провести перевірку закупок "Укрзалізниці".