Він розташовувався в центрі Києва, а з його рейок сходили знамениті мотоцикли “Дніпро”. Огляд того, як знищували завод, зробив на своєму YouTube-каналі громадський діяч та глава партії "Держава" Дмитро Василець.
Ці мотоцикли досі використовуються українцями, які знають їх з дитинства. Мотоцикли “Дніпро” могли скласти конкуренцію іншим світовим брендам, і вони йшли на експорт у країни як Радянського Союзу, так і Європи.
Сам завод був заснований 21 вересня 1945 році на території колишніх бронетанкових майстерень. Наразі ж від заводу лишились тільки руїни, оскільки Київський мотоциклетний завод припинив своє існування ще у 2012 році.
Саме тоді, у серпні 2012 року, Фонд держмайна продав 90,8% акцій заводу ООО “Капітал індекс груп” за умови збереження основних видів діяльності заводу. Однак виробничу діяльність завод не відновив.
Гороскоп на 26 грудня: Ракам треба поберегти сили, Терезам – купити "те саме"
Відстрочка не гарантує спокій: коли ТЦК можуть мобілізувати навіть із офіційною бронню
Повторно уточнити дані через "Резерв+": у Міноборони попередили військовозобов'язаних
Боржникам відключать важливу комунальну послугу: кому приготуватися
“Звичайно ж, молодому поколінню українців ніколи не розкажуть, що в Україні виробляли мотоцикли, на яких їздила і вся Україна, і весь колишній Радянський Союз. І досі їздить. Тому що це незручна правда, яка полягає у тому, що злі і підступні комуністи після перемоги у Німецько-радянській війні буквально через 4-5 місяців створили на території Києва конкретно цілий мотозавод, що створював мотоцикли не для еліти якоїсь, а для тих людей, які регулярно працювали на благо своєї батьківщини”, - сказав Дмитро Василець.
Наразі з заводу вивозять залишки сміття, а труба, з якої раніше йшов дим, перетворилась на артоб’єкт. Місце, на якому раніше стояв завод, вже майже повністю зрівняли з землею, а у приміщеннях, що залишились, організували склад. До приватизації завод розміщувався на території у 24 гектари.
Серед причин закриття заводу — глобалізація. Після отримання Україною незалежності — заводи хотіли виробляти мотоцикли, однак, в умовах капіталізму та конкуренції, вони не змогли протистояти іноземним виробникам.
"Мотоцикли “Дніпро” і багато інших — звичайно, це вже історія. Але тим не менш, це наша, українська історія. Так, у нас була високорозвинена цивілізація, яка могла виробляти все прямо на нашій землі. І буквально 30 років тому. Чому так сталося, і чому у нас відбулася, по суті, за ось ці 30 років, деіндустріалізація — ці питання потрібно задавати, і потрібно домагатися на них відповіді. Відповіді, як мені здається, тут досить очевидні. Без планової економіки, без централізованого планування, нічого хорошого українську промисловість не чекає", - додав Василець.
Як повідомляв Знай.ua, в Україні можуть заборонити авто на ДВС: кому приготуватися і кого "не зачепить".
Окрім цього, Знай.ua повідомляв, що Толкачов розповів, куди ми прямуємо: четверта індустріальна революція.