У новій програмі «in kyiv» з блогером Катериною Павловою експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов розповів, що його як спеціаліста у транспортній сфері дратує найбільше.

«Мене дратують рішення, які приймаються у транспортному плануванні, базуючись не на даних та дослідженнях, а на власному життєвому досвіді. При цьому так роблять не тільки люди та чиновники, які не є експертами та спеціалістами, а й, на жаль, так роблять мої колеги інженери. Будь-яке рішення, що приймається у транспортному плануванні, має бути обґрунтоване. Тобто треба довести, що треба саме цю суму витратити в цей час на об'єкт в цій конфігурації», - підкреслив він.

Беспалов розповів, якщо ми хочемо побудувати міст в цьому місці певної ширини, це треба довести, що саме в цьому місці, саме такої ширини і саме зараз має бути побудовано цей міст. І, приймаючи такі рішення, ми більше базуємося на життєвому досвіді, впевнений він, а не на фактах та дослідженнях.

«А транспортне планування - це математика і для того, щоб прийняти рішення, зазвичай використовують методи аналізу, тобто ми визначаємо, які критерії для нас важливі в прийнятті цього рішення. Всі хочуть витрачати на дорогу менше часу і це є визначальним критерієм, наприклад, це можна зробити, побудувавши велоінфраструктуру, яка розвантажить трафік та зекономить час, або збудувати швидкісний громадський транспорт», - резюмував він.

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Беспалова, що легкорейковий транспорт - це сучасний транспорт, який комплексно й активно розвиває Європа.

Популярні новини зараз

Україна забуде, що таке війна: ясновидець розповів про майбутнє нашої країни та про те, коли закінчаться бойові дії

Будуть мобілізовані до ЗСУ: Рада прийняла важливе рішення

Будете робити це перед працівниками ТЦК – сядете на 8 років: українців суворо попередили

Старі сковорідки не доведеться викидати: як у домашніх умовах подарувати посуду друге життя

Показати ще

Також раніше для Знай.ua Беспалов розповідав, що до Києва приїхала місія Світового банку і виявила бажання фінансувати наші інфраструктурні проєкти.