Сьогодні онлайн, в один клік, можна купити практично будь-який продукт з доставкою в необхідну локацію. Великі компанії активно розробляють власні електронні майданчики для автоматизації продажів і вибудовування нових систем взаємодії з клієнтами і партнерами. Цифрові технології оптимізують бізнес-процеси – вони економлять час, забезпечують контроль всіх процесів і підвищують конкурентоспроможність, дозволяючи компанії вийти на новий рівень розвитку.

BAYADERA GROUP націлена на активне впровадження цифрових технологій, а першим кроком на шляху діджиталізації став запуск власного інтернет-порталу для B2B-клієнтів – роздрібних торгових точок і готельно-ресторанного бізнесу. Це сучасний діджитал-інструмент, що дозволяє:

● активно розвивати онлайн-продажі;

● підвищити ефективність маркетингової комунікацій з партнерами;

● оптимізувати роботу з масивами інформації;

Популярні новини зараз

Оновлення даних через додаток "Резерв+": повна інструкція

ПриватБанк зарахує на карти українців від 250 до 25 000 гривень: кому пощастить

Комунальники готуються запровадити новий тариф: яка платіжка збільшиться майже на 40%

На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю

Показати ще

● автоматизувати рутинні процеси;

● забезпечити безперебійні та своєчасні поставки продукції.

Електронна комерція в Україні ще тільки розвивається і сайти багатьох B2B-компаній все ще представлені в форматі візитки з переліком продукції. Клієнти не мають можливості подивитися повні характеристики і конкурентні переваги товару, отримати рекомендації по розширенню асортименту, стежити за персональними акціями, а головне – оформити замовлення через сайт.

Одна із стратегічних цілей компанії BAYADERA GROUP – стати цифровим лідером галузі та підвищити лояльність клієнтів завдяки простому та зручному онлайн-сервісу.

Працювати з інтернет-порталом B2B-клієнти можуть з будь-якого пристрою – комп'ютера, планшета або смартфона. В онлайн-режимі є можливість:

● вивчати актуальний асортимент і ціни;

● оформляти замовлення в зручний час;

● скористатися персоніфікованими акційними пропозиціями;

● стежити за взаєморозрахунками;

● контролювати рівень дебіторської заборгованості;

● оперативно отримувати допомогу від менеджера у телефонному режимі або в месенджерах.

BAYADERA GROUP прагне сформувати новий клієнтський досвід і вдосконалити рівень обслуговування клієнтів. Створення порталу – лише перший етап глобальних діджитал-трансформацій, що очікують компанію найближчим часом. Оцініть і Ви зручність нового цифрового інструменту: https://b2b.bayadera.ua

_________________________________________________________________________

BAYADERA GROUP – лідер алкогольної галузі України, успішно працює на ринку з 1991 р. Штат компанії налічує понад 4 тис. співробітників. Наймасштабніша дистрибуційна мережа (30 філій) здійснює прямі поставки до 35 000 торгових точок країни. Холдинг входить в топ-3 українських експортерів алкогольної продукції з картою експорту понад 46 країн.

BAYADERA GROUP охоплює понад 30% українського ринку горілки за обсягами виробництва. Холдинг об'єднує профільні активи – дистрибуторські компанії і 3 власні виробничі майданчики: «Національна Горілчана Компанія», Виноробня «KOBLEVO» та «Миколаївський Коньячний завод» й має власне виробництво у Білорусі та Туреччині. Компанія володіє сильним портфелем у понад 30 власних алкогольних брендів, а також є ексклюзивним імпортером брендів: Moët Hennessy, Diageo, Rémy Cointreau та ін. Найпопулярнішими ТМ власного виробництва є: горілки HLIBNY DAR, KOZAЦЬКА PADА, Перша Гільдія, ВОЗДУХ; вина та коньяки KOBLEVO, ігристі та вермути MARENGO.