У новому випуску програми «In.KYIV» з блогером Катериною Павловою засновник порталу DTP.Kiev.ua Влад Антонов розповів, що є найбільш некомфортним для автомобілістів у Києві.

«Некомфортним є те, що кожна людина не звертає увагу на ситуацію, навіть коли була перша репетиція параду у Києві, людей за пару тижнів попереджували, що будуть затори. Але люди все одно їздили, тому що вважають, що якщо у них є автівка, то вони мають право приїхати куди завгодно і їм одразу мають дати місце для паркування. Але у великому мегаполісі треба розуміти, що ніколи не вистачить місця для паркування на кожен автомобіль», - підкреслив він.

Антонов розповів, що деколи людині набагато зручніше скористатися не власною автівкою, а будь-яким іншим транспортом й трошки пройтись пішки або викликати таксі, тим самим зекономити час на пошук паркувального місця. У Києві є паркінги в центрі міста, підтвердив він, але вони не дуже зручні й вони досить дорогі, якщо людина економить та рахує кожну копійку.

«У заторах існує певна проблема міста, яка тільки зараз починає висвітлюватися і тільки дехто з водіїв звертає на це увагу. Коли починається затор, перпендикулярні дороги блокуються через те, що люди просто виїжджають на перехрестя та блокують його, тому люди з перпендикулярного напряму просто не можуть вже проїхати. Тобто культури поводження водіїв у заторах зараз, на жаль, немає, але, можливо, вона буде розвиватися, тому що всі водії зараз звикли дякувати аварійкою, чого раніше не було», - резюмував він.

Популярні новини зараз

Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло

Упаковка по 80 грн: в Україні супермаркети змінили ціни на цукор, вершкове масло та олію

Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити

Українським водіям загрожує чималий штраф: через що можна залишитись без грошей у воєнний час

Показати ще

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Макагона, що розширення доріг зменшує пробки лише перші пару років.

Також раніше для Знай.ua Король розповідав, що територія великих парків має бути огороджена, щоб унеможливити туди заїзд на автомобілях.