У програмі «Романенко. Бесіди» народний депутат Верховної Ради Дмитро Соломчук розповів, на що варто звертати увагу сучасному фермеру або власнику аграрного бізнесу, щоб створити конкурентоздатну продукцію.

«З дитинства потрібно привчати до сільського господарства, тому що це наша українська традиція. Планую запустити свій ютуб-канал і розповідати про село й сільське господарство. В селі навіть набагато краще жити, ніж в місті. Я взагалі скажу, що в Україні стати бізнесменом не так вже й просто, але набагато простіше, ніж в європейських країнах», - заявив Соломчук.

Він пояснив, що так відбувається через те, що в Європі ринок переповнений, а в нас наповненість ринку складає приблизно 20-30%. Соломчук також зазначив, що якщо поїхати в такі країни як-от Хорватія, Чорногорія, Греція – там немає якісної землі, але кожен тамтешній фермер настільки цінує свою продукцію, що кожен має свій бренд і своє упакування.

«Завжди з цього потрібно починати. Кожен фермер повинен мати свій бренд, в іншому випадку – це просто городник. Найкращий бренд – це родинне прізвище, тому що не можна продавати свою продукцію, як в радянських старих, просмерділих гнилою картоплею магазинах. Тоді ти не унікальний, твоя продукція не унікальна, і вона нікому не цікава», - вважає Соломчук.

Депутат зазначив, що в сучасному конкурентному світі для бізнесмена дійсно важлива впізнаваність, вдалий маркетинг, а також комунікації та просування.

Популярні новини зараз

ПриватБанк заблокував рахунок: що треба робити відразу

Не купуйте овочі: українців попередили про небезпеку на ринках та супермаркетах

В Україні оновили правила для виїзду за кордон

Пенсіонерам надають ще один вид пільг: що треба знати

Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Окландер констатував в Україні негативне сальдо торгового балансу, за підсумками 2020 року – близько одного відсотка.

Також Знай.ua писав про те, що Балашов розповів, які інвестиційні перспективи чекають Україну.