Тимчасова слідча комісія визнала, що «Укрзалізниця» перебуває в критичному стані через корупцію та непрофесійність керівництва. Про це заявила народний депутат з фракції «Слуга народу» Юлія Гришина.

«Стан, в якому опинилося державне підприємство «Укрзалізниця», вже не дозволяє їй у повній мірі виконувати свої основні завдання. Це перевезення вантажів і це перевезення пасажирів. Наша ТСК у проміжному звіті назвала конкретні прізвища справжніх винуватців такого стану «Укрзалізниці». Насамперед це топ-менеджмент цієї компанії, які не є професійними, кваліфікованими залізничниками, а їхня корупція та невігластво наносять непоправні втрати державному перевізнику», - зазначила Гришина.

Депутат наголосила: тимчасова слідча комісія дійшла висновку, що керівництво не береже і не розвиває державне підприємство. Зокрема, перевіркою було встановлено втрату третини вартості основних фондів та хронічне невиконання інвестиційних планів.

«За 5 років, які ми досліджували, «Укрзалізницею» план капіталовкладень виконано лише на 65%. І уявіть собі, що не освоєно в цьому напрямі майже 30 мільярдів гривень. Унаслідок цього інфраструктура нашої залізної дороги знаходиться в критичному стані. Внаслідок цього питання безпеки руху в Україні стало вже просто скоріше дивом, ніж правилом», - сказала Гришина.

Раніше член Тимчасової слідчої комісії ВР з перевірки стану «Укрзалізниці» Костянтин Бондарєв повідомив що згідно висновків ТСК через тотальну корупцію та неефективний менеджмент «Укрзалізниця» щороку втрачає понад 10 млрд грн.

Популярні новини зараз

Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом

Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити

Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Українці намагаються зберегти своє майно перед законом про мобілізацію: що хочуть встигнути

Показати ще

Водночас екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що влада має вирішити проблему відсутності професійного менеджменту в «Укрзалізниці», провести реформу та подолати там корупцію, а не знову запроваджувати підвищення тарифів на вантажні перевезення.