У новій програмі «in kyiv» з блогером Катериною Павловою радник заступника голови КМДА Олексій Тихонов розповів про ризики потрапити під самокат у Києві.

«З точки зору величезного ризику потрапити під самокат, то ці ризики перебільшені, просто це нова тематика і вона дуже яскраво звучить в новинах. І якщо врахувати, скільки самокатів зараз з'являється, то потенційна небезпека від тих, хто рухається на самокатах і велосипедах, тільки збільшується. У зв'язку з тим, що у Києві занадто сильний автомобільний потік і всі кияни помічають, що з кожним роком їздити в центрі вже взагалі практично нереально», - підкреслив він.

Тихонов сказав, що пересуватися вранці з лівого берега на правий, а ввечері з правого берега на лівий – вже не просто проблематично, а можна в машині просидіти дві-три години. Тому люди будуть більше використовувати індивідуальний транспорт, вважає він, і, відповідно, чим їх буде більше, тим потенційно це буде збільшувати певні ризики. Але якщо брати в процентному співвідношенні на кількість транспорту, який використовується, впевнений він, самокатів і велосипедів все одно менше.

«Якщо порівнювати зіткнення з самокатом, то ризик потенційних травм набагато менший, ніж від зіткнення з автомобілем. Ми зіткнулися з тим, що просто заборонами цю тематику вже не прибрати з життя, особливо якщо ситуація стосується ковідних моментів, коли оголошували жорсткі локдауни і у людей просто немає альтернатив. За інформацією з відкритих джерел за цей рік в теплий період окремі прокатні компанії тільки у Київ завезли кожна близько 5-6 тисяч прокатних самокатів», - резюмував він.

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Жук, що у Києві повинен бути хороший міський транспорт з виділеною смугою для руху.

Популярні новини зараз

ТЦК має більше підстав для розшуку, ніж ви думали: порушення, які привернуть увагу

Вадим Карасьов пояснив, чому Трамп поспішає закінчити війну: «Може бути ще жахливішою»

Більше ніяких грошей задарма: українці у Німеччині мають відпрацювати соціальні виплати

Знову на час меньше спати? Україна може повернутися до переведення годинників

Показати ще

Також раніше для Знай.ua Гадюкін розповідав, що не бачить Київ суцільним містом тролейбусів і трамваїв.