У новій програмі «in kyiv» з блогером Катериною Павловою радник заступника голови КМДА Олексій Тихонов розповів, що на дорогах поки не готові до мікротранспорту.

«Більшість водіїв правил дорожнього руху зовсім не знають. Одиниці водіїв буквально знають, як вони повинні їздити і одиниці водіїв знають, що велосипедист є повноправним учасником дорожнього руху. До учасників руху на мікротранспорті, по суті, таке ж відношення, як і до велосипедистів. Але воно загострюється тим, що у велосипедистів хоч в правилах прописано як вони повинні їздити», - підкреслив він.

Тихонов сказав, що хоч велосипедистам і заборонено їздити по тротуарах по ПДР, але вони все одно там їздять, тому що їм там безпечніше. Якщо порівнювати травму, яку може отримати пішохід при зіткненні з велосипедистом, вважає він, і велосипедиста з автомобілем, то велосипедист найчастіше гине або залишається калікою. А при зіткненні пішохода з велосипедистом, підтвердив він, швидше за все будуть травми, але вони будуть легкі або середні.

«Це теж погано і так не повинно бути, тому потрібно прописати в правилах дорожнього руху як їздити власникам персонального легкого автотранспортного засобу та їх ввести. І якщо ми їм дозволяємо їздити по тротуарах, а така практика в європейських країнах існує, повинні бути обмеження по відстані і з якою швидкістю потрібно об'їжджати пішоходів», - резюмував він.

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Антонова, що у заторах існує певна проблема міста, яка тільки зараз починає висвітлюватися.

Популярні новини зараз

Більше ніяких грошей задарма: українці у Німеччині мають відпрацювати соціальні виплати

Потрібно отримувати менше ніж 10 тисяч: в Україні пенсіонерам призначили нову доплату до основної суми

"Заморозки" більше не буде: озвучено дату, коли світло подорожчає з 4 грн до 6 за 1 кВт-год

Абоненти схопляться за голову? Київстар знову міняє тарифи з 15 січня

Показати ще

Також раніше для Знай.ua Антонов розповідав, що відношення киян до проблем дорожнього руху залежить від того, хто зняв, хто виклав, хто порушив.