Нове керівництво "Укрзалізниці" має зайнятися вирішенням хронічних проблем компанії, а не обмежуватися деклараціями про наміри і підвищувати тарифи на перевезення. Про це заявив керівник Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко.

«В УЗ є стабільні хвороби, які не лікуються, вони вже перейшли давно в хронічну форму, і «Укрзалізниця» з ними нічого толком не робить», - розповів Криворучко.

Серед таких проблем він назвав нестачу локомотивів, Старий вагонний парк, критичний стан залізничної інфраструктури.

"Брак локомотивів - середній вік локомотивів 38 років при нормативі служби, по-моєму, 40. Тобто, у нас є дуже маленька кількість локомотивів, які до 10 років, їх можна порахувати на пальцях, їм можна імена давати, а все інше називається Володимир Ленін. На жаль, тягова складова "Укрзалізниці" дуже зношена. Як вже зношені шляхи", - пояснив Криворучко.

За його словами, тисячі кілометрів залізничних колій знаходяться в поганому стані, через що обмежується швидкість руху по них складів, що знижує швидкість доставки вантажів, збільшує період обороту вагонів, і як наслідок для кінцевого споживача підвищується вартість перевезення.

Популярні новини зараз

Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці

"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу

Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Показати ще

На його думку, УЗ гостро потребує вирішення цих хронічних проблем, і від нового керівника компанії залежить чи будуть зроблені реальні дії для цього, або ж він, як і його попередники, обмежиться лише деклараціями.

"Краще дивитися на якісь фактичні дії, ніж на заяви. Є дуже багато меморандумів, дуже багато красивих пафосних промов і красивих підписань на банкетах паперів в дорогих папках, але дуже мало є їх реалізації», - підсумував Криворучко.

Раніше гендиректор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак заявив, що перш ніж пропонувати чергове підвищення тарифів на вантажоперевезення, Мінінфраструктури має провести давно назрілу реформу «Укрзалізниці», а не перекладати фінансові проблеми компанії на бізнес.

У свою чергу член тимчасової слідчої комісії ВР з перевірки стану "Укрзалізниці «Костянтин Бондарєв повідомив, що згідно з висновками ТСК, через тотальну корупцію та неефективний менеджмент» Укрзалізниця" щорічно втрачає понад 10 млрд грн.

Нагадаємо, 17 серпня «Укрзалізниця» підвищила тарифи на вантажні перевезення, хоча планувала зробити це з 1 вересня.