Культуру не можна підлаштовувати під попит. Тому що масовий попит буде саме на менш якісний продукт. Таку думку висловив музикант, заступник міністра культури Орест Журавчак у програмі Олексія Толкачова «БДСМ. Болючі розмови».

«Культура якраз має одним сегментом пропонувати певний рівень водночас, звичайно, задовольняти попит. Але якщо воно буде тільки на цьому місці – ми не будем рухатися. Наше завдання – через культуру, формуючи якісні зразки, виводити нас на інший рівень вібрації, і таким чином розвивати соціум. Оце, на мою думку, завдання культури», - каже він.

Журавчак розповів про кардинальні зміни в системі фінансування культури.

«Ми в Україні отримали за останні три роки культурний вибух. Цей культурний вибух став можливим за рахунок того, що нарешті в культуру пішли кошти. Я це відверто можу сказати. Як я працював у міністерстві культури, я бачив ці бюджети, я розумію, які фінанси в які роки йшли. За останні три роки в культурний сектор пішло більше коштів, ніж за попередні 27 років», - зазначає він.

У 2014 році, коли відбулася Революція гідності, зайшли нові команди, нові еліти, і культурні, в тому числі в державні органи. Тоді була сформована стратегія, як рухатися далі.

Популярні новини зараз

Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Зміни у тарифах: мобільний оператор Lifecell зробив важливе оголошення

В Україні сигарети, алкоголь та паливо продаватимуть за новими правилами: що зміниться

Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися

Показати ще

«Я як заступник міністра, коли працював у команді, у нас задача була намітити нову структуру, систему інституалізації в культурі. Тому що вона залишалась повністю в системі радянського управління. Були спілки, які свою функцію не виконували, був Мінкульт, який роздавав фінансування. Інструментів для громадського сектору, для креативних індустрій, для вільних митців не було на державному рівні», - підкреслює Журавчак.

Знай.ua повідомляв, як трансформувалося поняття російської величі: «У Росії є інтерес обнулити стан речей».

Також Знай.ua повідомляв, що Назаренко розповів, як у Києві на початку 90-х побувала всесвітньо відома творча тусовка.