Антикризовий штаб по "Укрзалізниці" повинен знайти рішення не тільки хронічних проблем компанії, але і зайнятися її реформуванням. Про це заявив президент об'єднання підприємств «Укрметалургпром» Олександр Каленков, коментуючи перше засідання Антикризового штабу з УЗ.

Він нагадав, що останнім часом зросли терміни оборотності вагонів, що негативно позначається на швидкості доставки вантажів, і вже призвело до зростання їх собівартості. Тому антикризовий штаб повинен розібратися в цій ситуації - так само, як і в питанні тарифоутворення на послуги УЗ.

"Збільшення термінів оборотності вагонів вже впливає негативний, підвищується, природно, собівартість, тому що вантаж довше в дорозі. І підвищуються залишки на складах підприємств, тому що підприємство планувало відвантаження відповідно до тих графіків доставок, які були в останні місяці, в останній рік. З початку року як і розраховували, що доставка протягом шести днів відбувається. Зараз оборотність вагонів в середньому сім днів. І термін доставки також збільшується", - пояснив Каленков.

Він також висловив упевненість, що поряд з вирішенням безліч тактичних питань антикризовий штаб забезпечить прогрес у проведенні комплексної реформи УЗ.

"Треба розуміти, що, не вирішивши стратегічних питань УЗ-виділення окремих вертикалей пасажирки і вантажного, вирішення тарифоутворення нормального - ось ці пожежі будуть накопичуватися і будуть з'являтися нові. Хочеться, щоб паралельно йшли двома шляхами. Перше-вирішували поточні проблеми, пов'язані із закупівлями, з крадіжками, ще якісь речі. Але при цьому вирішували і всі питання, пов'язані з реформуванням", - підкреслив Каленков.

Популярні новини зараз

Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити

Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію

Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Показати ще

Раніше народний депутат, член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв заявив, що стан залізниці критичний, а експлуатація окремих ділянок вже небезпечна. На його думку, без реформування "Укрзалізниці" кількість аварій на залізниці зростатиме.

Згідно зі звітом Тимчасової слідчої комісії з УЗ, створеної ВР, до критичного стану УЗ привели дві речі-неефективне управління і масштабна корупція. Так, за даними НАБУ, тільки в 2020 році на злочинних схемах компанія втратила мінімум 8 млрд грн.