"Укрзалізниця" використовує монопольне становище, щоб регулярно необґрунтовано підвищувати тарифи, при цьому якість послуг постійно знижується. Про це заявив керівник Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко.

"Як відбувається підвищення тарифів в УЗ? Коли УЗ не вистачає грошей, то УЗ просто каже: Я ж монополіст! Ви ж без мене нічого не можете, нікуди не поїдете, тому підвищуємо тарифи, наприклад, так, щоб мені вистачило. І все", - розповів Криворучко.

Він підкреслив: тарифи на свої послуги УЗ постійно підвищує, але при цьому якість послуг залишається незмінно низькою. Більш того, кожне підвищення тарифів супроводжується обґрунтуванням з боку УЗ, що це необхідно для поліпшення сервісу, але за фактом нічого не змінюється.

"Тобто катастрофічно без різниці-скільки і який буде тариф-це ніяк не вплине на якість послуги. Не спроститься отримання вагонів, не покращиться ситуація з тягою і т.д. тому що в минулі рази, коли було підвищення, досить відчутне для ринку, обіцялося про те, що всі ці гроші підуть на закупівлю локомотивів і т. д. жодна з цих обіцянок за давньою традицією виконано не було. І виявляється, що, по суті - у нас просто стали більше грошей брати за рівно ту ж погану послугу», - пояснив Криворучко.

Як відомо, оборот вантажних вагонів в Укрзалізниці погіршився, і з початку року вантажі доставляються довше на цілу добу. Так, оборот піввагонів з показника 6,21 збільшився до 7,27 діб. Загальна цифра обороту рухомого складу УЗ погіршилася з 7,16 в січні до 8,36 доби у вересні.

Популярні новини зараз

Якщо не хочете плакати через платіжки: споживачам електроенергії дали час до 3 травня

Українці зможуть отримати грошову компенсацію: кому слід звернутися до відділення "Ощадбанку"

Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило

Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити

Показати ще

Раніше гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак також заявив, що» Укрзалізниця " використовує своє становище, щоб підвищувати тарифи на перевезення, хоча якість її послуг постійно погіршується, а в останні місяці ситуація стала критичною.