Про це заявив головний аналітик GMK Center Андрій Тарасенко.

"Це призведе до значного посилення ситуації з перевезеннями, до негативних наслідків для промисловості та енергетики», - розповів Тарасенко.

За його словами, Укрзалізниця вже зараз має серйозні проблеми з перевезеннями вантажів, оскільки є дефіцит рухомого складу і тяги, а також поганий стан залізничної інфраструктури. Виведення з експлуатації понад 50 тисяч вагонів, які будуть списані за віком, спровокують загострення проблем з перевезеннями через різкий дефіцит вагонів.

Експерт зазначив: В Укрзалізниці немає 60 мільярдів на закупівлю нових вагонів, щоб замінити списані.

"Сума необхідних інвестицій - 156 мільярдів – це загальна сума інвестицій Укрзалізниці за 6 років або за 7 років. Сума непідйомна. Тому, приймаючи такі рішення, потрібно розуміти, що це завдання невирішуване», - констатував Тарасенко.

Популярні новини зараз

Напівгола дружина Караваєва з "Динамо" показала, де закінчуються її трусики: не посоромилася навіть чоловіка і дітей

Стюардеса МАУ віддячила ввічливому пасажиру просто в салоні літака - чоловіки, беріть на замітку

Співачка Мята видала правду про Тіну Кароль, підробляла на задвірках: "Твоя кар'єра триває менше"

Прихильники НКВС розстріляли 15-17 літніх хлопців у різдвяному вертепі: дітей поховали, а вбивць "сховали"

Показати ще

А також підкреслив: рішення про списання вагонів за віком призведе до значних втрат для бізнесу, насамперед, промисловості та енергетики, які є ключовими клієнтами УЗ.

Нагадаємо, Міністерство інфраструктури підготувало нову версію наказу про списання вагонів за віком. Якщо цей наказ буде схвалений, списати доведеться понад 50 тисяч вагонів, на заміну необхідно понад 125 млрд грн. Але джерела фінансування проекту в проекті не вказані.

Раніше гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак заявив, що керівництву Укрзалізниці слід думати про закупівлю локомотивів, яких катастрофічно не вистачає, а не про покупку нових вагонів.

У свою чергу екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що оновлювати рухомий склад Укрзалізниці потрібно, але в першу чергу необхідно модернізувати залізничну інфраструктуру і підвищити якість перевезень.