Про це він розповів у програмі «Романенко. Бесіди».
Передусім підприємець зазначає, що йдеться не про великі зовнішньоекономічні контракти, оскільки вони не замовляють ані кораблі, ані літаки. Тим не менш, каже він, для того, аби відвантажити продукцію в порт їм довелося чекати 3 тижні на вагони від «Укрзалізниці». «І я не думаю, що стан цього підприємства настільки плачевний. Якщо «Укрзалізниця» не реформується, це буде кінець», - констатує Крутибіч.
Отже, підсумовує гість програми, цьогоріч вкластися в терміни із закордонними постачальниками не вийшло. «Добре, якщо покупець ставиться до цього лояльно – він ж бачить, що ми відвантажуємо товар. А всі вагони або у великих постачальників, або вже орендовані», - пояснює він.
Водночас Крутибіч зауважує, що «Укрзалізниця» використовує дизель, а кошти йдуть в дорожній фонд. Як пояснює підприємець, так вона компенсує навантаження на дорогах, що виникають з її провини, тому що люди мають везти продукцію на елеватор або в порт. До того ж, додає він, далеко їхати не потрібно, оскільки переважно все знаходиться в одному регіоні. Тим не менш, каже гість програми, деколи вигідніше навіть продати товар закордон і отримати валюту.
Як повідомляв Знай.ua, Крутибіч розповів про майбутнє аграрної сфери і ринку землі.
Вік не захистить: ТЦК шукають спеціалістів серед пенсіонерів - кого заберуть в першу чергу
Податкова не покарає за карткові перекази: українцям підказали законний спосіб уникнути штрафу
Українці масово стають ухилянтами: червона мітка у "Резерв+" ставить хрест на планах
Пекельне літо: на Україну чекає нова хвиля аномальної спеки, прогноз погоди лякає
Також Знай.ua писав про те, що Москалець розповів про страйк проти умов праці на «Укрзалізниці».