Про це він розповів у новій програмі «Головне» на каналі «MY.UA» з блогером Катериною Павловою.

«Якщо говорити про цю угоду, то вона складається із двох частин. Перша частина про те, що Україна підтверджує свій рух у бік Європейського Союзу та те, що ми приведемо все своє законодавство до європейських рамок та норм. Є й інша складова цього документа і вона технічна. І всі ці технічні норми істотно впливають на роботу ринку авіаційних перевезень в Україні», - повідомив він.

Долінце сказав, що якщо ми говоримо про економіку, то на можливість надавати послуги чи робити бізнес моделі – ця угода не впливає. Це більше перебуває в руках держави та профільного міністерства, наголосив він, які могли б ініціювати такі зміни у законодавстві. Ці рішення могли б дозволити невеликим аеропортам, підтвердив він, продумувати економічні механізми, які б дозволили залучати нові компанії та збільшувати пасажиропотоки.

«Відкрите небо для пасажирів надає лише нові можливості. І насамперед - це захист їхніх прав та інтересів, бо в Україні діятиме те правове поле, яке захищає будь-якого європейця. Це стосується і щодо компенсацій. Тому що функціонал з погляду компенсацій, якщо пасажир зазнав якихось додаткових витрат, він набагато більший, ніж був до цього», - резюмував він.

Як повідомляв Знай.ua, стюардеси розповіли, що відбувається на борту приватних літаків.

Популярні новини зараз

"Мінімалка" до 20 тисяч грн: українцям хочуть майже вдвічі підняти оклади

Скасування табелів у школах: як тепер оцінюють знання школярів

"Анти-ТЦК у шкарпетці": в Україні почали торгувати новими гаджетами для "бусифікованих"

Українців попередили про посилення мобілізації з 1 січня: ТЦК працюватимуть на 7 локаціях

Показати ще

Також Знай.ua писав, що в Україні з'явиться новий лоукостер, приблизні ціни та напрямки.