Про це він розповів у новій програмі «Головне» на каналі «MY.UA» з блогером Катериною Павловою.

«Якщо говорити про цю угоду, то вона складається із двох частин. Перша частина про те, що Україна підтверджує свій рух у бік Європейського Союзу та те, що ми приведемо все своє законодавство до європейських рамок та норм. Є й інша складова цього документа і вона технічна. І всі ці технічні норми істотно впливають на роботу ринку авіаційних перевезень в Україні», - повідомив він.

Долінце сказав, що якщо ми говоримо про економіку, то на можливість надавати послуги чи робити бізнес моделі – ця угода не впливає. Це більше перебуває в руках держави та профільного міністерства, наголосив він, які могли б ініціювати такі зміни у законодавстві. Ці рішення могли б дозволити невеликим аеропортам, підтвердив він, продумувати економічні механізми, які б дозволили залучати нові компанії та збільшувати пасажиропотоки.

«Відкрите небо для пасажирів надає лише нові можливості. І насамперед - це захист їхніх прав та інтересів, бо в Україні діятиме те правове поле, яке захищає будь-якого європейця. Це стосується і щодо компенсацій. Тому що функціонал з погляду компенсацій, якщо пасажир зазнав якихось додаткових витрат, він набагато більший, ніж був до цього», - резюмував він.

Як повідомляв Знай.ua, стюардеси розповіли, що відбувається на борту приватних літаків.

Популярні новини зараз

Українцям виплатять нову зимову допомогу: перелік розширено - хто отримає гроші

Пенсіонерам обіцяють доплату, хоч і копійки: як вік вплине на розмір пенсії

Скасували географію 10 класу, але додали новий предмет 8 та 9: у школах запровадять новий урок

Як підключити "Рік без абонплат" за старою ціною: поради від Vodafone перед підвищенням

Показати ще

Також Знай.ua писав, що в Україні з'явиться новий лоукостер, приблизні ціни та напрямки.