Про це заявив заступник Голови Профспілки працівників вугільної промисловості України Андрій Зімін, коментуючи намір УЗ черговий раз підвищити тарифи на перевезення вантажів 1-го класу залізницею.
"Збільшення залізничного тарифу негативно, та просто згубно позначиться на вугільних підприємствах, які і так ледве-ледве зводять кінці з кінцями», - сказав Зімін.
За його словами, вугільній галузі потрібна підтримка з боку держави, а не підвищення тарифів на перевезення Державною компанією, яка займає монопольне становище на ринку перевезень. Адже зростання тарифів на перевезення вугілля ще більше поглибить кризу в галузі.
"Якщо країні потрібне вугілля-то, безумовно, без допомоги держави вугільники не обійдуться", - підкреслив Зімін.
Раніше гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак заявив, що» Укрзалізниця " використовує своє монопольне становище, щоб підвищувати тарифи на перевезення, хоча якість її послуг постійно погіршується, а в останні місяці ситуація стала критичною.
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
У той же час екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що влада повинна вирішити проблему відсутності професійного менеджменту в «Укрзалізниці» і подолати там корупцію, а не знову підвищувати тарифи на вантажні перевезення.