Про це заявив заступник Голови Профспілки працівників вугільної промисловості України Андрій Зімін, коментуючи намір УЗ черговий раз підвищити тарифи на перевезення вантажів 1-го класу залізницею.
"Збільшення залізничного тарифу негативно, та просто згубно позначиться на вугільних підприємствах, які і так ледве-ледве зводять кінці з кінцями», - сказав Зімін.
За його словами, вугільній галузі потрібна підтримка з боку держави, а не підвищення тарифів на перевезення Державною компанією, яка займає монопольне становище на ринку перевезень. Адже зростання тарифів на перевезення вугілля ще більше поглибить кризу в галузі.
"Якщо країні потрібне вугілля-то, безумовно, без допомоги держави вугільники не обійдуться", - підкреслив Зімін.
Раніше гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак заявив, що» Укрзалізниця " використовує своє монопольне становище, щоб підвищувати тарифи на перевезення, хоча якість її послуг постійно погіршується, а в останні місяці ситуація стала критичною.
Вже у червні отримають більше: пенсіонерам нагадали важливий нюанс – як добитися перерахунку
ПриватБанк скасував плату за важливу послугу: до кінця року не візьмуть жодної копійки
Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку
Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф
У той же час екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що влада повинна вирішити проблему відсутності професійного менеджменту в «Укрзалізниці» і подолати там корупцію, а не знову підвищувати тарифи на вантажні перевезення.