Про це він розповів на каналі «А як насправді?».
Він прокоментував інформацію про те, що з 1 листопада до 1 квітня в Києві вводять швидкісний режим – 50 км/год на ділянках, де раніше він був вищим. Він розповів, що проміжок на мінімальне перевищення швидкості, яке було раніше, залишиться актуальним.
«В Україні справді у вигляді експерименту спочатку було 60 км/год, потім зробили 50 км/год, потім додали влітку до 1 листопада до 80 км/год обмеження на деяких ділянках доріг – так звані магістралі безперервного руху. Треба розуміти, що якщо немає камер контролю швидкості, то люди у будь-якому разі їхатимуть швидше», - зазначив Антонов.
Наприклад, він навів проспект Перемоги, де немає світлофорів, де підземні переходи – у таких місцях стоїть знак 80, на зимовий період його знімають, потім ставлять назад. За словами Антонова, це є нормальна практика. Він додав, що найбезпечніша швидкість потоку на проспекті Перемоги залишається близько 70-80 км/год, і люди їхатимуть з такою швидкістю.
«Я вважаю, що питання швидкості має бути диференційованим. У центрі міста, наприклад, Прорізна вулиця, дрібні вулиці – швидкість може бути навіть 30 км/год. На Хрещатику абсолютно нормально 50-60 км/год, на проспекті Перемоги – 80 км на лівих рядах абсолютно нормальна швидкість. Швидкість потрібно регулювати в залежності від того, яка дорога», – вважає Антонов.
Гороскоп на 15 січня: якими випробуваннями напружать зірки всіх знаків зодіаку
Путін може знову застосувати "Орєшнік": астролог назвала 4 міста, над якими нависла небезпека
ПриватБанк вимагає оновити дані: що потрібно зробити
Показали документи, а ТЦК наклало штраф: чому можуть покарати за "Резерв+"
За його словами, для пішоходів створено нормальну інфраструктуру, зокрема підземні переходи біля кожної станції метро. Наприклад, каже він, біля КПІ та зоопарку, де люди все одно намагаються перебігти поверхом і внаслідок багатьох гинуть.
«Багато хто говорить, що пішоходи гинуть в Україні через погану інфраструктуру. Ні, винні самі люди, які перебігають за своєю ініціативою у недозволених місцях», - заявив Антонов.
Раніше на Знай.ua Костянтин Яловий на світовому досвіді пояснив, як вирішити проблеми паркування у Києві
Також Знай.ua писал, як корупція заступника голови КМДА Усова загрожує транспортним колапсом в Києві.