За весь час незалежності України, вагонобудівні заводи не побудували жодного зерновоза. Тому ініціатива влади обмежити терміни експлуатації вантажних вагонів і списати частину парку призведе до колапсу на ринку перевезень. Про це заявив президент Української зернової асоціації Микола Горбачов, коментуючи ініціативу Мінінфраструктури списувати вагони за віком, а не за їх технічним станом.
"Вагонів відразу стане менше. Враховуючи правила, які УЗ ввела з продажу своїх вагонів на аукціоні «Прозоро», то списання вагонів обов'язково призведе до підвищення вартості перевезень. А вони вже і так дуже високі", - розповів Горбачов.
За його словами, швидко відшкодувати списані за віком вагони буде неможливо, оскільки нових будують не так багато. І в разі одномоментного списання десятків тисяч вагонів проблеми на ринку перевезень неминучі.
«За час незалежності УЗ не побудувала жодного зерновоза. Я чую тільки розмови. Тому спочатку побудуйте, а потім вже можна списувати», - висловив упевненість Горбачов.
Раніше гендиректор асоціації "Український клуб аграрного бізнесу" Роман Сластьон заявив, що витрати на залізничну логістику стали непомірними для аграріїв, адже Укрзалізниця підвищила вартість вагонів у 12 разів. У той же час оборот вагонів в компанії став гірше майже в два рази, і остаточно перестав відповідати вартості послуг компанії.
ТЦК перевищують повноваження: чи можна знімати на камеру
Світло з'явиться, але не скрізь: скільки днів знадобиться на відновлення енергосистеми
Змусять відповідати за кожну гривню: українців жорстко штрафують за гроші на картках
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки
У свою чергу екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що оновлювати рухомий склад «Укрзалізниці» потрібно, але в першу чергу необхідно модернізувати залізничну інфраструктуру і підвищити якість перевезень.