За весь час незалежності України, вагонобудівні заводи не побудували жодного зерновоза. Тому ініціатива влади обмежити терміни експлуатації вантажних вагонів і списати частину парку призведе до колапсу на ринку перевезень. Про це заявив президент Української зернової асоціації Микола Горбачов, коментуючи ініціативу Мінінфраструктури списувати вагони за віком, а не за їх технічним станом.

"Вагонів відразу стане менше. Враховуючи правила, які УЗ ввела з продажу своїх вагонів на аукціоні «Прозоро», то списання вагонів обов'язково призведе до підвищення вартості перевезень. А вони вже і так дуже високі", - розповів Горбачов.

За його словами, швидко відшкодувати списані за віком вагони буде неможливо, оскільки нових будують не так багато. І в разі одномоментного списання десятків тисяч вагонів проблеми на ринку перевезень неминучі.

«За час незалежності УЗ не побудувала жодного зерновоза. Я чую тільки розмови. Тому спочатку побудуйте, а потім вже можна списувати», - висловив упевненість Горбачов.

Раніше гендиректор асоціації "Український клуб аграрного бізнесу" Роман Сластьон заявив, що витрати на залізничну логістику стали непомірними для аграріїв, адже Укрзалізниця підвищила вартість вагонів у 12 разів. У той же час оборот вагонів в компанії став гірше майже в два рази, і остаточно перестав відповідати вартості послуг компанії.

Популярні новини зараз

Гривні вилучають з обігу: яких купюр треба позбутися

Більше жодної дистанційки: Міносвіти хоче повернути всіх за парти

Українських дітей можуть не пустити за кордон: оголосили нові правила

Зміни для абонентів: з 1 січня лунатиме новий сигнал

Показати ще

У свою чергу екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що оновлювати рухомий склад «Укрзалізниці» потрібно, але в першу чергу необхідно модернізувати залізничну інфраструктуру і підвищити якість перевезень.