Про це пишуть Українські Новини.
Відомості щодо корупційних схем у прокуратуру надали члени міжфракційного депутатського об’єднання «За техногенну та екологічну безпеку в паливно-енергетичному комплексі, залізничному і трубопровідному транспорті України» під головуванням народного депутата Сергія Шахова.
Була порушена кримінальна справа № 42021000000002185 від 27.10.21 р. та розпочато досудове розслідування за ч. 3 ст. 191 КК України (Присвоєння, розтрата майна чи заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем).
Весною 2021 р вже було порушено кримінальне провадження №120021000000000341 від 03.03.2021 р. відносно компанії з орбіти Капируля В. Проведено 42 обшуки, правоохоронні органи продовжують розслідувати справу.
Гороскоп на 16 січня: зірковий прогноз на четвер – як впоратися з "мотлохом" у голові
Зростання цін на мобільний зв’язок: тарифи Vodafone збільшаться на 60 гривень
Українцям виплатять нову зимову допомогу: перелік розширено - хто отримає гроші
Польща депортує тисячі українців: біженцям встановили нові вимоги для проживання
В процесі розслідування деталей корупційної схеми, правоохоронці почали відкривати все нові деталі зловживань. Тому кримінальні справи відкриваються одна за одною. Чергова справа була відкрита вже 11 листопада проти посадових осіб ПрАТ «Київський вагоноремонтний завод» відносно розтрати майна підприємства. Можна спрогнозувати, що це буде далеко не єдине провадження, адже суми цих зловживань сягають сотень мільйонів гривень.
Зреагували на засідання міжфракційного депутатського об’єднання та на порушені кримінальні справи й на КЕВРЗ. Там зробили рокірування і вже 02.11.2021 року Махлай В., який до цього працював приймальником продукції на заводі та не має жодного управлінського досвіду роботи, був призначений директором заводу.
Призначення Махлая В.А. т.в.о. генерального директора КЕВРЗ. Подання на призначення подавав член Правління Перцовський О., у вертикалі якого, по розподілу обов’язків, знаходиться координація КЕВРЗ з 2020 р.
Але в нього є одна «перевага» з-поміж інших претендентів на посаду, він, за інформацією джерел на підприємстві, є членом корупційної команди «наглядача» Норенка В., в якій також задіяні комерційний директор КЕВРЗ Бабій К. та «новоспечений» заступник директора заводу — Пишняк С. П.
На ПрАТ «Львівський локомотиворемонтний завод» змін керівництва не проводили. Там утримують діючого директора.
Дивує те, що голова ТСК ВРУ Гришина Ю. при відвідувані заводу КЕВРЗ, спілкувалася саме із Пишняком С. , а не з виконуючим обов’язки Махлаєм В. Судячи із відео, де Пишняк розказує про завод, члени ТСК та Гришина Ю. не були в курсі про корупцію на заводі та, що саме Пишняк отримав посаду директора за 100 000$.
На нашу думку, Гришину та членів ТСК просто підставили.
26.10.21 на засіданні МДО «За техногенну та екологічну безпеку в паливно-енергетичному комплексі, залізничному і трубопровідному транспорту України», голова Шахов. С.В., було оприлюднено оригінали документів, які підтверджують створення ОЗУ на заводах УЗ та розкрадання 300 млн грн за 10 місяців 2021 р.
Із документів прозвучали прізвища директорів заводів та «смотрящих», які задіяні в корупційних схемах Пишняка С., Норенко В., Капируль В., Філіпов Ю., Стадницький Р., Тульчинський І.
З призначенням голови правління «Укрзалізниці» Камишіна О.М. вже замінено директорів на ЗЕРЗ, КЕВРЗ, ДТРЗ. Але замість кримінальних проваджень корумпованих керівників чекало лише незначне пониження в посаді до рівня заступників директорів. Навряд чи така вдача могла б спіткати якогось простого українця.