Про це він розповів у новому випуску програми «in.KYIV» з Катериною Павловою.

«Якби мер був би не такий впізнаваний та міг покористуватися трошки громадським транспортом, тоді, можливо, ми дійсно отримали б швидкі та якісніші зміни. І це питання також до містян, бо ми унікальні люди, дозволяючи ухвалювати рішення щодо розвитку громадського транспорту тим, хто їм не користується», - розповів він.

Беспалов сказав, що у нас, на жаль, все ще не працює кількісна система вимірювання транспортної системи міста Києва. У нас немає розумних камер, штучного інтелекту чи комп’ютера, повідомив він, який каже, що вчора транспортна система відпрацювала, наприклад, на трійку. І дуже важливо для депутатів бачити ситуацію до прийняття ними рішень та обов’язково після прийняття цих рішень, вважає він, це якщо вони хочуть приймати справді хороші рішення.

«Нам потрібно взяти один маршрут та пасажиропотік на цьому маршруті, треба розділити кількість пасажирів на всі операційні витрати, що несе перевізник. Тоді ми отримаємо собівартість перевезення одного пасажира. І зараз собівартість перевезення одного пасажира у київському транспорті збільшилась, тому що зросла складова формули. Де зросли витрати на енергоносії, зарплати та зменшився пасажиропотік, тому що зараз багато обмежень. І постає питання до влади, яку частину будуть компенсувати перевізнику з бюджету, а яку платитимуть пасажири», - резюмував він.

Як повідомляв портал "Знай.ua", як оформити Картку киянина для економного проїзду у транспорті: 12 гривень замість 20.

Популярні новини зараз

Подорожчає не лише електроенергія: комуналка стане непідйомною ношею

Усього 30 гривень, і ти на зв'язку: у Vodafone підказали, як можна заощадити

Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

Також "Знай.ua" писав що, у Києві ціни на проїзд у транспорті підскочать до 20 грн: у Кличка розкрили деталі.