Про це заявити директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк в ході виступу на форумі інфраструктури та транспорту Mintrans.
«У цілому ряді питань-зокрема, земельного податку, реалізації непрофільних активів, - бізнес точно на стороні УЗ. І це точно потрібні кроки для того, щоб збільшити базу надходжень УЗ з одного боку, і зменшити базу витрат - з іншого, оскільки всі ці активи потребують в тому числі в обслуговуванні", - сказав Вовк.
Однак, підкреслив він, тарифи на перевезення є дуже чутливим питанням, за яким УЗ повинна знаходити спільну мову з вантажовідправниками – які є головним джерелом доходів компанії. Тільки такий підхід дозволить успішно розвиватися всім учасникам ринку і приймати прийнятні, взаємовигідні рішення.
"Синергія приватного бізнесу і" Укрзалізниці" - це той самий ресурс, який дозволить активно і добре працювати в рамках озвучених програм", - підкреслив Вовк.
Раніше в ЦТС повідомили, що в останні місяці оборот вантажних вагонів на залізниці значно виріс, що негативно позначається на роботі бізнесу, і відзначили необхідність термінового проведення реформи компанії, а також інвестицій в модернізацію інфраструктури.
ТЦК записують в ухилянти і подають у розшук чоловіків з відстрочкою: несподівана причина
"Полювання" на ухилянтів? На дорогах запускають мобільні блокпости – що це означає
До 12 150 грн щомісяця: українцям виплачуватимуть нову соцдопомогу— хто зможе отримати
Вік не захистить: ТЦК шукають спеціалістів серед пенсіонерів - кого заберуть в першу чергу
У той же час гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак заявив, що «Укрзалізниця» використовує своє монопольне становище, щоб підвищувати тарифи на перевезення, хоча якість її послуг постійно погіршується, зокрема в останні місяці ситуація стала критичною.