Про це він розповів у новому випуску програми «IN.KYIV» з Катериною Павловою.

«Через маршрутки проходить дуже велика кількість ніяк не врахованої готівки. А там, де є велика кількість не врахованої готівки, існує дуже багато спокус та бажання цією готівкою керувати. Це гроші, яких ніхто не бачить, відповідно з ними можна робити потім що завгодно. У нас в Києві приблизно під мільйон пасажирів користуються маршрутками на день. При тому, що зараз тарифи 8-10 гривень, і це виходить приблизно 8 мільйонів в день готівки», - розповів Гаген.

Гаген сказав, що на рік виходять якісь фантастичні суми готівки, яка ніким не врахована і вона абсолютно темна. І в результаті це робить цей бізнес чимось схожим на певні види кримінальної діяльності, повідомив він, які так само передбачають роботу з великою кількістю не врахованої готівки. Через те, що хороший транспорт, як правило, не може самоокуповуватися, підкреслив він, через це маршрутки, які працюють в режимі самоокупності, не можуть бути хорошими.

«Та конструкція, яка зараз працює в Києві і в більшості українських міст, абсолютно однакова, тобто маршрутки працюють на власний страх і ризик. Звичайно, що через якусь дозвільну систему вони мають вхід в міську інфраструктуру, але все одно фінансове питання залишається повністю на страх і ризик перевізника. Місто може висувати багато умов, якими повинні бути маршрутки, але якщо за цими вимогами приватний перевізник не зможе сконструювати життєздатну економіку, тоді за цими умовами ніхто не прийде на цей конкурс», - резюмував Гаген.

Раніше Знай писав, маршрутникам дозволять набивати транспорт стоячими пасажирами: МОЗ не проти.

Популярні новини зараз

Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку

Усього 30 гривень, і ти на зв'язку: у Vodafone підказали, як можна заощадити

Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись

Фанати засудили Могилевську за заохочення доньки: "Не зробили висновків..."

Показати ще

Також Знай повідомляв, українцям розповіли, що можна перевозити в салоні громадського транспорту - що думає про це закон і юрист.