А компанія замість того, щоб нарощувати кількість вагонів, пропонує списати старі і ще більше погіршити ситуацію. Про це заявив заступник голови профспілок працівників вугільної промисловості Андрій Зімін.

"Вагонів не вистачає. Шахтарі змушені відвантажувати продукцію на склад, оскільки нікуди вантажити. Природно, після цього він псується. Плюс, це додаткові витрати на підйом і так далі. Тому погіршення обороту вагонів погіршує стан справ у вугільній галузі", - підкреслив він.

Він пояснив: розрахунок з вугільниками відбувається після того, як вугілля відвантажили зі станції, ТЕС виробили з нього електроенергію, а споживачі за неї заплатили. І якщо відвантаження вугілля зі станції гальмується, то і шахтарі залишаються без грошей.

"Природно, якщо вугілля не в що вантажити, то він знаходиться на складі. А це в першу чергу заробітна плата, і взагалі робота всіх підприємств", - говорить Зімін.

Він також повідомив, що ініціатива транспортного відомства і УЗ скоротити термін служби вантажних вагонів лякає вугільників, так як через неї галузь може залишитися без вагонів, а ситуація з доставкою значно погіршиться.

Популярні новини зараз

Хоч-не хоч, а в ТЦК йти все одно доведеться: українцям не залишили альтернативи

Нова схема крадіжки - у небезпеці кожен, хто має карту: українцям розповіли, як не втратити гроші

Не лише електроенергія вдарить по гаманцю: яка комунальна послуга подорожчає з 1 червня

Не 3,5 і навіть не 4 грн за кВт: українцям назвали "справедливий" тариф на світло

Показати ще

"Нових вагонів ми не придбаємо і не зробимо. А старі при цьому поріжемо в металобрухт, і ще більше погіршимо ситуацію. Тому, безумовно, наша позиція-те, що можна відремонтувати - його необхідно відремонтувати. Все життя так було і є. І на виробництві в тому числі. Тому ми тільки за те, щоб чисельність вагонів збільшилася в Україні», - заявив Зімін.

Нагадаємо, раніше ряд аграрних і промислових компаній звинуватили УЗ в зривах поставок вагонів, викликаних відсутністю локомотивів. Так, за словами генерального директора ПБГ «Ковальська» Сергія Пилипенка, в листопаді компанія зіткнулася з надзвичайною ситуацією: 80% виробничих потужностей зупинилися на кілька діб через неможливість доставити сировину залізницею. А ДП "Артемсіль" звернулося до прем'єр-міністра зі скаргою на те, що УЗ не поставляє на підприємство достатню кількість вагонів, при цьому тарифи на перевезення зросли в кілька разів.