Про це він розповів у програмі «in Kyiv» з Катериною Павловою.
За словами гостя програми, найбільшим злочином київської міської влади є те, що вона не займається розвитком громадського маршрутного транспорту. «Вона повинна розробити повністю нову стратегію, щоб людина з віддаленого кінця міста могла доїхати до центру, зробивши не більше однієї пересадки», - пояснює він. Зокрема, каже Костянтин Андріюк, жителям Троєщини, Виноградаря, Борщагівки і Куренівки надзвичайно некомфортно пересуватися містом, оскільки метро до них не їде.
Та й загалом, каже він, міський столичний транспорт надзвичайно некомфортний: метро завжди переповнене, а наземний транспорт не встигає за графіком. А відтак, констатує автор проєкту, людям доводиться пересідати на авто і так добиратися в центр, що теж створює проблеми. «У Києві зараз просто дике перенаселення автівками, всі, хто хоче розвивати бізнес у Києві і швидких прибутків, їдуть в центр», - каже Костянтин Андріюк.
За його словами, через це все кияни просто не можуть знайти місце для паркування в центрі і, відповідно, лізуть у всі щілини, у які тільки можна. Водночас влада столиці, підкреслює гість програми, з цим не бореться, але створює відповідну ілюзію. Зокрема, розповідає він, у Києві немає навіть 30 інспекторів паркування, а вони мають охопити 5-мільйонне місто, тобто їх би мало бути щонайменше 300. У такому разі, підсумовує Костянтин Андріюк, вони фізично не можуть оштрафувати усіх порушників і ті відчувають себе зовсім безкарно.
Як повідомляв Знай.ua, Андріюк розповів, хто є найбільшим хамом на дорогах Києва.
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Також Знай.ua писав про те, що Береза назвав затори найголовнішою проблемою Києва.